لوکس ترین و لاکچری ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

به گزارش دور زمین، مدیران پیروز همواره به دنبال بهترین ایده ها و راه چاره ها برای رونق و منحصربه فرد نشان دادن کسب وکار خود هستند. آنها معتقد هستند که هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری می تواند یک ابزار قدرتمند و موثر بر بازاریابی تجارت آنها باشد. هدایای تبلیغاتی برای تمام کسب وکارها مفید هستند؛ البته برای تاثیرگذاری بهتر و بیشتر باید با توجه به نوع کسب وکار و مشتریان انتخاب شوند.

لوکس ترین و لاکچری ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تک برگی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اگر احساس می کنید کسب و کار شما برای دیده شدن و خاص به نظر رسیدن در نظر مشتریان، نیاز به هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری دارد، پیشنهاد می کنیم خواندن ادامه این مطلب را که قرار است در آن به معرفی 10 هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری 2020 بپردازیم، از دست ندهید.

کاربرد هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری چیست ؟

قبل از معرفی هدایای تبلیغاتی لوکس 2020 که در ایران کاربرد زیادی دارد، بهتر است متذکر شویم که هدایای تبلیغاتی لاکچری بیشتر برای مشتریان خاص و مهم مانند مدیران شرکت ها، پزشکان و کارمندان در نظر گرفته می شوند. این موضوع بسیار طبیعی است؛ چرا که هزینه خرید هدایای تبلیغاتی لاکچری گران است.

مهم ترین ویژگی که یک هدیه را در نظر افراد خاص و لاکچری جلوه می دهد، کیفیت و طراحی آن است. بنابراین برای انتخاب هدایای تبلیغاتی لوکس موارد زیادی وجود دارد. با این حال باید در انتخاب هدایای تبلیغاتی دقت زیادی داشته باشید، زیرا قرار است معرف برند و نام تجاری شما باشد.

10 هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری

در این مطلب سعی داریم 10 هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری را که برای بازاریابی تمام کسب وکارها مفید هستند، به شما عزیزان معرفی کنیم.

ساعت مچی تبلیغاتی لوکس

یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی لوکس که بسیاری از شرکت های عظیم از آن برای بازاریابی استفاده می نمایند، ساعت مچی تبلیغاتی لوکس است. برندها و مارک های مختلف می توانند گزینه خوبی برای ساعت مچی تبلیغاتی لاکچری باشند. این هدیه ویژه و گران قیمت می تواند بسیار مورد توجه مخاطبا خاص و مهم شما قرار بگیرد. گفتنی است که علاوه بر ساعت مچی انواع دیگر ساعت مانند ساعت دیواری لوکس و ساعت رومیزی لوکس نیز به عنوان هدایای تبلیغاتی لاکچری مورد استفاده قرار می گیرند.

خودنویس تبلیغاتی لوکس

شاید با خود بگویید که خودنویس و یا اتوماتیک تبلیغاتی جزء هدایای تبلیغاتی تکراری هستند. اما باید بگوییم که یک خودنویس با طراحی زیبا و منحصر به فرد هم می تواند در لیست هدایای تبلیغاتی لوکس قرار بگیرد. استفاده از کمی نقره و طلا در طراحی خودنویس تبلیغاتی می تواند باعث لوکس و لاکچری بودن آن گردد. این هدیه ویژه و لاکچری برای طیف گسترده ای از مشتریان قابل استفاده است. با چاپ آرم و لوگوی شرکت خود بر روی بدنه خونویس تبلیغاتی لوکس به راحتی به برندتان را به دیگران معرفی کنید.

ست چرم تبلیغاتی لوکس

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی لوکس و در عین حال کاربردی و خاص می شد، می توانید از ست چرم تبلیغاتی لوکس بهره ببرید. با هدیه دادن ست چرم طبیعی مردانه و زنانه به مشتریان خود می توانید مطمئن شوید که آنها همواره به کسب وکار شما وفادار خواهند بود.

لیوان تبلیغاتی لوکس

اگر می خواهید یک کادوی خاص و در عین حال ارزان قیمت را به مشتریان خود بدهید، لیوان تبلیغاتی لوکس بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. با انتخاب جنس و نوع طراحی لیوان تبلیغاتی می توانید یک هدیه خاص و شیک را به عنوان معرف برند خود به دیگران بدهید.

آبجکت های تزیینی شیک

بسیاری از اشیاء تزیینی مانند تابلوهای لوکس و گلدان های دکوری زیبا می توانند در لیست هدایای تبلیغاتی لاکچری قرار بگیرند. با کمی جست وجو می توانید بهترین هدیه تبلیغاتی لوکس را به عنوان ابزار قدرتمند بازاریابی شرکت خود انتخاب کنید.

باکس آجیل و گل

هدایای تبلیغاتی لوکس یاری بسیاری به خاص و متفاوت بودن شما می نمایند. با انتخاب باکس آجیل و گل لاکچری و شیک می توانید یک هدیه تبلیغاتی لاکچری در سال 2020 به مشتریان خاص خود اعطاء کنید. یک باکس آجیل و گل با تزیینات زیبا می تواند مورد علاقه تمام سلیقه ها باشد.

ست آرایشی بهداشتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی زمانی بر ماندگاری برند شما در ذهن افراد تاثیر می گذارند که براساس نوع مشتریان شما وسلیقه آنها انتخاب شوند. اگر خانم ها مشتریان هدف شما هستند، توصیه می کنیم از انتخاب ست آرایشی و بهداشتی تبلیغاتی غافل نشوید. با انتخاب یک ست زیبا و شیک می توانید بهترین هدیه تبلیغاتی لوکس را برای خاص نشان دادن برند خود داشته باشید.

عطر و ادکلن تبلیغاتی

انتخاب های زیادی برای هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری خواهید داشت. عطر و ادکلن تبلیغاتی جزء هدایای لوکس و لاکچری هستند. در انتخاب جعبه عطر و ادکلن تبلیغاتی بسیاری دقت کنید، زیرا یک جعبه زیبا و با تزیینات منحصر به فرد در لوکس نشان دادن این هدیه تبلیغاتی بسیار موثر است. تنها چیزی که در هنگام سفارشعطر و ادکلن به عنوان یک کادوی تبلیغاتی لاکچری باید مورد توجه قرار دهید، انتخاب رایحه و نت آن است. از قلم نیاندازید که تنوع سلیقه ها در این مورد بسیار زیاد است. پس باید به سمت انتخاب رایحه هایی بروید که مورد پسند همه نوع سلیقه ها باشد.

کیف سامسونت تبلیغاتی

وقتی مشتریان هدف شما افراد خاص و مهم مانند مدیران شرکت ها هستند، باید در انتخاب هدایای تبلیغاتی لوکس بسیار دقت داشته باشید. یکی از بهترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی لوکس که می توانید برای مدیران شرکت ها انتخاب کنید، کیف سامسونت تبلیغاتی لاکچری است. این هدیه لاکچری و گران قیمت برگ برنده شما برای جلب توجه مدیران شرکت های مختلف است.

ست پاور بانک تبلیغاتی لاکچری

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری اهمیت دارد، کاربردی بودن آن است. ست پاور بانک تبلیغاتی لاکچری بسیار پرطرفدار است. زیرا این هدیه تبلیغاتی لاکچری مورد استفاده عموم افراد است. با چاپ آرم و لوگوی شرکت خود بر روی ست پاور بانک می توانید برای همواره خاطره شرکت خود را در ذهن مشتریانتان زنده نگه دارید.

خرید هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری

نکته مهمی که در خصوص هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری 2020 باید یادآور شویم این است که کیفیت چاپ آرم و لوگوی شرکت شما بر روی هدایای تبلیغاتی اهمیت بسیاری در جلب توجه مشتریان دارد. پس سعی کنید چاپ لیزر آرم شرکت شما از کیفیت قابل قبول برخوردار باشد. همانطور که می دانید موارد زیادی برای انتخاب هدایای تبلیغاتی لوکس و لاکچری وجود دارد. در این مطلب سعی کردیم 10 مورد از محبوب ترین و پرطرفدارترین آنها را به شما معرفی کنیم. شما می توانید با توجه به سلیقه و فعالیت خود ایده های خلاقانه بهتری را برای رونق کسب و کار خود انتخاب کنید. فقط از قلم نیاندازید که هدایای تبلیغاتی لوکس باید از کیفیت و طراحی بسیار بالایی برخوردار باشند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3331

به "لوکس ترین و لاکچری ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین و لاکچری ترین هدایای تبلیغاتی کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید