چگونه محصولات تبلیغاتی چاپی استراتژی بازاریابی شما را بهبود می بخشند؟

به گزارش دور زمین، این یک مفهوم سخت است که در ابتدا فکر خود را درگیر کنید: هدایای تبلیغاتی که تأثیر مثبتی بر استراتژی بازاریابی شما دارند. چگونه ممکن است چنین اقلام ساده ای که با نام تجاری و لوگو شما تجهیز شده اند، به افزایش فروش و ایجاد تاثیر ماندگار در بین مصرف نمایندگان یاری نمایند؟ حقیقت این است که اقلام تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی ، تقویم دیواری و غیره قدرت بیشتری در بهبود استراتژی بازاریابی شما از آنچه فکر می کنید، دارند. برای یافتن 6 روش برتر که محصولات تبلیغاتی برای بهبود استراتژی بازاریابی شما کار می نمایند، به خواندن ادامه دهید.

چگونه محصولات تبلیغاتی چاپی استراتژی بازاریابی شما را بهبود می بخشند؟

بیشتر بخوانید : ساک دستی آماده در تعداد کم از کجا خریداری کنید ؟

چرا محصولات تبلیغاتی چاپی عملکرد خوبی دارند؟

آن ها با مشتریان طنین انداز می شوند

همه شرکت ها می خواهند مصرف نمایندگان از برند خود مطلع باشند. کسب و کارهایی که از اقلام تبلیغاتی استفاده می نمایند، احتمال به خاطر سپردن به وسیله مشتریان را افزایش می دهند. بر اساس مطالعه ای که انجام شد، 76.2 درصد از افرادی که در دو سال گذشته محصولات تبلیغاتی دریافت کردند، توانستند محصول واقعی، شرکت و پیغام مرتبط با کالای تبلیغاتی را به خاطر بسپارند. استفاده از اقلام تبلیغاتی یک راه مطمئن برای افزایش مطلعی از برند است.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

به افزایش فروش شما یاری می نمایند

استفاده از اقلام تبلیغاتی باعث افزایش فروش شده است. پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی، 52 درصد از پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی اجرا شده با تبلیغ نماینده معامله کردند. اساساً، استفاده از اشیاء تبلیغاتی، مشتریان را تشویق می نماید تا با شما ارتباط برقرار نمایند. وقتی نام شما را روی محصولی می بینند که منحصر به فرد و مفید است، احتمال بیشتری دارد که برای تجارت به شما مراجعه نمایند تا شرکتی که از محصولات تبلیغاتی استفاده نمی نماید.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

آن ها تأثیر می گذارند

این بخش بسیار ساده است. مردم اقلام مفید و رایگان را دوست دارند. طبق یک مطالعه، 52.1٪ از پاسخ دهندگان پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی مفید، احساسات مثبت بیشتری نسبت به شرکت ها داشتند.

آن ها دسترسی شما را توسعه می دهند

قدرت تبلیغاتی اقلام تبلیغاتی فقط محدود به مشتریانی نیست که آن ها را دریافت می نمایند. هر بار که مصرف نماینده از یک محصول تبلیغاتی استفاده می نماید، برابر با قرار گرفتن در معرض تبلیغات است. با توجه به این واقعیت که 55٪ شرکت نمایندگان اقلام تبلیغاتی را برای بیش از یک سال نگه می دارند، طبق مطالعات اجرا شده است، قرار گرفتن در معرض تبلیغات مکرر زیاد است.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی ارزان هستند

اقلام تبلیغاتی با توجه به قرار گرفتن در معرض نام تجاری مکرر آن ها، ارزان هستند. بر اساس مطالعه ای در سال 2014 بر اساس تأثیرات تخصص های تبلیغات جهانی به وسیله مؤسسه تخصصی تبلیغات، آن ها در ایالات متحده نسبت به اشکال سنتی تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی و آگهی های مجلات هزینه کمتری دارند.

مردم آن ها را دوست دارند

به عبارت ساده، مشتریان اشیاء تبلیغاتی را دوست دارند. بر اساس مطالعاتی که در آمریکا اجرا شده است، 83 درصد از آمریکایی ها گزارش دادند که دریافت اقلام تبلیغاتی را دوست دارند. رایج ترین قرعه کشی برای اشیاء تبلیغاتی مفید بودن آن ها است، 75.4٪ از مردم محصولات تبلیغاتی را در اطراف خود نگه می دارند، زیرا فکر می نمایند این کالا کاربردی است.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5459

به "چگونه محصولات تبلیغاتی چاپی استراتژی بازاریابی شما را بهبود می بخشند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه محصولات تبلیغاتی چاپی استراتژی بازاریابی شما را بهبود می بخشند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید