بهترین مکانها برای خرید در مارینا بی سنگاپور

به گزارش دور زمین، لیست ما از بهترین مکان‌ها برای خرید در منطقه مارینا بی (Marina Bay) سنگاپور، بر روی مال‌ها تمرکز دارد؛ مال‌هایی که یکی از بسیار جذابیت‌های این شهر برای مسافران تور سنگاپور هستند. همه چیز در این منطقه، تازه، پر زرق و برق و به شکل فوق‌العاده‌ای تمیز است؛ گزینه‌های خرید مارینا بی هم از این قاعده مستثنی نیستند. مال‌های بسیار بزرگ در اینجا، راحتی و آسایش یک محیط مدرن را با برندهای لوکس و خیابانی معروف و نام‌آشنا ترکیب کرده‌اند. در اینجا شما با فضاهای باز و بزرگ فروشگاهی، فروشگاه‌های روشن و جذاب و البته دسترسی بسیار راحت از طریق مترو سنگاپور روبه‌رو هستید.

بهترین مکانها برای خرید در مارینا بی سنگاپور

مرکز خرید The Shoppes در هتل مارینا بی سندز سنگاپور

به عنوان بخشی از مجموعه نمادین مارینا بی سندز سنگاپور، این مرکز خرید بزرگ خانه صدها فروشگاه، رستوران‌هایی در سطح جهانی و برخی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین کافه‌های شهر است. حتی اگر طرفدار جمعیت همواره در حال افزایش مگامال‌های پر زرق و برق سنگاپور نیستید، The Shoppes در مارینا بی سندز با معماری شگفت‌انگیزش، شامل پنجره‌های غول‌پیکر شیشه‌ای، میان‌تالار باز و وسیع و کانال آب میانش ارزش دیدن را دارد؛ مجموعه‌ای که تنها تماشایش در تور سنگاپور لذتبخش خواهد بود. بعد از خرید یا غذا خوردن، بازدیدکنندگان می‌توانند سری به سکوی تماشای منظره، کافه روی پشت بام یا رستوران‌هایی بزنند که در مجموعه مارینا بی سندز قرار دارند.

مرکز خرید مارینا اسکوئر سنگاپور

این مرکز خرید چند منظوره در مکانی عالی درست در کنار مارینا بی سنگاپور قرار گرفته و مکانی عالی برای خرید، غذا خوردن و سرگرم شدن در تور سنگاپور است. فروشگاه‌های مارینا اسکوئر به اندازه همسایه‌اش یعنی The Shoppes در مارینا بی سندز خاص و بزرگ نیستند، با این حال در این مرکز خرید نسبتا قدیمی‌تر، شما قیمت‌های ارزان‌تری پیدا خواهید کرد. آن چیزی که در مورد مارینا اسکوئر فوق‌العاده دوست‌داشتنی است گزینه‌های غذا خوردن هستند، به خصوص فود کورت طبقه بالایی. بعد از انجام تمامی خریدهایتان، مستقیم به طبقه چهارم بروید تا غذاهایی لذیذ و ارزان از سراسر جهان را نوش جان کنید و همزمان از منظره‌های خلیج که از پنجره‌های بسیار بزرگ مجموعه قابل رویت هستند لذت ببرید. به علاوه مارینا اسکوئر (Marina Square) یک سینما و یک سالن بولینگ 10 خطه هم دارد.

مرکزخرید Esplanade سنگاپور

با این که ساختمان Esplanade با طراحی چشم‌نواز و آینده‌نگرانه‌اش را بیشتر به خاطر سالن‌های سینما و نمایش‌های زنده‌اش می‌شناسند، اما این مجموعه بسیار بزرگ تفریحی گزینه‌های عالی برای خرید را هم در خود جای داده است. فروشگاه‌های موجود در Esplanade بیشتر تخصصشان در کارهای هنری، صنایع دستی و لوازم خانه است و حال و هوای آرامتری را نسبت به مگامال‌های پر زرق و برق و پر هیاهوی دیگر نقاط شهر به مسافران تور سنگاپور انتقال می‌دهند. در بازدیدتان از این مجموعه حتما سری به این فروشگاه‌ها بزنید: Naturalist Grandeur برای مجموعه عالی روغن‌ها و عطرهایش، Maestro Guitars و Ukuleles برای تجهیزات موسیقی‌شان و فروشگاه فرانسوی Csar Luxe برای لوازم خانه جذاب و نامعمولش. برای دسترسی به فروشگاه‌ها، سینماها و رستوران‌های این مجموعه شما می‌توانید به ایستگاه Esplanade مترو سنگاپور بروید که تنها یکی دو دقیقه از مارینا بی فاصله دارد.

مرکز خرید سان تک سیتی سنگاپور

به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید سنگاپور، Suntec City منزلگاه حدود 300 فروشگاه، یک سینما، باشگاه ورزشی، یک محوطه بازی‌های کامپیوتری و یک فواره مرکزی فوق‌العاده بزرگ است؛ این فواره بزرگترین در نوع خودش در تمام جهان است. در بحث فرصت‌های خرید، مسافران تور سنگاپور در این مجموعه، گستره متنوعی از پوشاک، لوازم زندگی روزمره، محصولات الکترونیکی، لوازم خانه و فروشگاه‌های لوازم آرایش که در 4 طبقه وسیع مال پخش شده‌اند را پیدا خواهند کرد. بعدازظهرها فواره یا با نام کاملش فواره ثروت چراغانی شده و نمایش خیره‌کننده‌ای پدید می‌آورد. این فواره در مرکز این مرکز خرید بسیار بزرگ سنگاپور قرار کرفته است.

مرکز خرید میلنیا واک سنگاپور

مرکز خرید Millenia Walk یک مال اندازه متوسط است که در میان مال‌های بزرگتر سانتک سیتی و مارینا اسکوئر قرار گرفته است. با این که در این مرکز خرید شما گزینه‌های مناسبی از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را پیدا خواهید کرد اما مهم‌ترین مزیت این مرکز خرید سنگاپور، موقعیت مکانی بسیار مناسبش است. میلنیا واک مستقیما از ایستگاه Promenade مترو قابل دسترس است. در اینجا تعداد زیادی برندهای خوش‌قیمت مشهور به علاوه چندین فروشگاه منحصربه‌فرد و سفارشی‌کار مانند Ed Et Al، مستر بولی و پسران، روسی و Van Laack وجود دارند. گزینه‌های غذا خوردن در این مال، غذاهایی از نقاط مختلف جهان را شامل می‌شوند. برای مثال برای چشیدن غذاهای ویتنامی و تایلندی در تور سنگاپور می‌توانید به ترتیب به سراغ رستوران‌های مادام سایگون و روبی بروید.

انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4047

به "بهترین مکانها برای خرید در مارینا بی سنگاپور" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین مکانها برای خرید در مارینا بی سنگاپور" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکانها برای خرید در مارینا بی سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید