خرید سوغاتی در چنگدو در تور چین

به گزارش دور زمین، وقتی در تور چین در چنگدو در حال لذت بردن از این شهر زیبا هستید، احتمالا به فکر این بیافتید که چه سوغاتی برای دوستان و خانواده خود بخرید. دوستان، خانواده و همکارانتان، مانند شما فرصت گشتن دور دنیا را نداشته‌اند، بنابراین شما می‌خواهید هدیه‌ای کوچک خریده و در برگشت به آنها بدهید تا آنها به خاطر زندگی شما کمتر حسرت بخورند. در ادامه بهترین مکان‌های چنگدو را که می‌توانید در آن‌ها این هدایا را تهیه کنید آماده کرده‌ایم.

خرید سوغاتی در چنگدو در تور چین

رفتن به خیابان Chunxi در مدت تور چین

این خیابان مرکز خرید چنگدو است. در این خیابان در تور چین می‌توانید لباس‌های با برندهای معروف و تعداد زیادی رستوران شیک پیدا کنید. به خاطر قیمت‌های بالای ملک در این منطقه، مغازه‌ای که امروز به آن سر می‌زنید ممکن است فردا دیگر آنجا نباشد. که البته این باعث می‌شود مغازه‌های این منطقه همیشه با اجناس جدید و جذاب پر شده باشند و همیشه چیزی وجود داشته باشد که توجه شما را جلب کند.

خرید در اطراف دانشگاه‌ها در تور چین

دانشجویان گاهی اوقات مانند مسافران هستند. آنها نیز می‌خواهند هدایایی را برای دوستان یا همکلاسی‌های خود در زمان برگشت به خانه‌هایشان همراه ببرند. بیشتر مواقع بیرون دروازه‌های دانشگاه‌ها شما می‌توانید تعداد زیادی فروشگاه خوراکی و فروشگاه‌های کوچک هدیه و سوغاتی پیدا کنید. یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توانید در تور چین به آنجا بروید، دانشگاه سیچوان، پردیس Wangjiang (دروازه جنوبی) است.

رفتن به خیابان Zongfu در مدت تور چین

این منطقه که نزدیک میدان Tianfu و نه خیلی دور از جاده Chunxi قرار گرفته است، چندین مجتمع تجاری فوق‌العاده بزرگ دارد که می‌توانید در مدت تور چین هر آن چیزی که نیاز دارید را در آنها پیدا کنید. این مجتمع‌های تجاری پر شده‌اند از فروشگاه‌های لباس، مغازه‌های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، رستوران‌های خیلی عالی و هر چیزی که شما انتظار دارید در مجتمع‌های تجاری پیدا کنید. در این مجتمع‌ها می‌توانید کادوهای کوچک چینی را نیز پیدا کنید.

خرید از کوچه‌های پهن و باریک چنگدو در تور چین

منطقه کوچه‌های پهن و باریک چنگدو، خانه دو تا از بهترین چایخانه‌های چنگدو است. ولی یک نکته دیگر که باید در مورد این محل گفت این است که این منطقه در چنگدو مکانی عالی برای خرید سوغاتی در مدت تور چین است. امروزه در چین چیزهای باحال و مد روز به سبک دوره مائو ساخته می‌شوند. شما در این منطقه می‌توانید یک کیف دستی یا فنجان بخرید که انگار از 50 سال قبل آمده و یادآوری نوستالژیک از پروپاگاندای کومونیستی آن دوران است.

رفتن به Song Xian Qiao در تور چین

یک هدیه خوب که می‌توانید از تور چین همراه خود بیاورید، یک خطاطی زیبای چینی است که توسط یک استاد نوشته شده باشد. می‌دانیم که شما نیز استاد هستید و فقط قلم خطاطی خود را در خانه جا گذاشته‌اید. نگران نباشید؛ در Song Xian Qiao شما می‌توانید کارهای خطاطی زیبا، قلم، کاغذ و جوهر پیدا کنید. در این مکان همچنین می‌توانید گستره متنوعی از وسایل آنتیک را نیز پیدا کنید. اگر چه که در میان آنها وسایلی نیز پیدا می‌شوند که مربوط به صدها سال قبل هستند، ولی با این حال بسیاری از آنها وسایل تازه‌ساز هستند که طوری ساخته شده‌اند که به نظر کثیف و قدیمی بیایند. احتمالا چیزی که می‌توان گفت واقعا آنتیک و قدیمی است سکه‌ها هستند. اگر در این مکان قصد خرید دارید حتما یک خبره همراه ببرید، چرا که کسانی که این وسایل را از آن‌ها می‌خرید شاید خودشان هم در مورد اصالت وسایل چیزی ندانند.

خرید از سوپرمارکت‌های چنگدو در تور چین

رفتن به سوپر مارکت در چنگدو به معنی تسلیم شدن نیست. فروشگاه Wal-Mart در چنگدو کاملا با آن چیزی که از وال‌مارت‌های دیگر نقاط دنیا انتظار دارید متفاوت است. در این فروشگاه می‌توانید چیزهای محلی و منحصر به فرد زیادی پیدا کنید. بسیاری از خوراکی‌ها و چای‌های چنگدو را نمی‌توانید در جای دیگری پیدا کنید. یک بسته پای مرغ چطور است تا یک سکته حسابی به دوستانتان بدهید؟ یا شاید هم فقط یک بسته چای مرغوب؟

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3014

به "خرید سوغاتی در چنگدو در تور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید سوغاتی در چنگدو در تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید