خرید در بانکوک

به گزارش دور زمین، تایلندی ها عاشق خرید هستند. بررسی دنیایی از اجناس مختلف و تخفیف خورده، به همان اندازه که طاقت فرسا است هیجان انگیز نیز هست. لباس و پارچه، جواهرات، دستگاه های الکترونیکی و DVDهای کپی از جمله محبوب ترین این اجناس هستند. چانه زدن فراموش نشود.

خرید در بانکوک

مرکز شهر بانکوک به خصوص مناطق اطراف Chitlom، میدان Siam و Pratunam، فروشگاه هایی بی رقیب دارند، از لباس و عینک های طراحان معروف گرفته تا گجت های آخرین مدل و سوغاتی های محلی. سری هم به MBK بزنید، جایی که حراجی های بی شمار دارد (BTS National Stadium) و البته به Siam Paragon، با نمایشگاه های ماشین های لوکس و آکواریوم بسیار بزرگ در زیرزمینش (BTS Siam). بازار شبانه Patpong نیز جذاب است (BTS Sala Daeng)، پر از اجناس لوکس و طرح اصلی و همچنین Banglamphoo، محلی برای خرید لباس و جواهر.

اگر به دنبال فروشگاه ها و بازارهای خاص تری در تور بانکوک هستید این ها را پیشنهاد می کنیم:

House of Chao بانکوک

سه طبقه وسایل آنتیک و عجیب غریب از تایلند، میانمار، هند و چین. آدرس: BTS Chong Nonsi زمان کار: هر روز 9 صبح تا 7 بعد از ظهر Stephff Tribal Art این گالری جذاب در سال 2012 توسط یکی از کارتونیست های سیاسی مطرح تایلند افتتاح شد و آثاری قدیمی از چین، آفریقا و اقیانوسیه را همزمان با آثار معاصر Stephff به فروش می رساند. عجیب به نظر می آید ولی جواب داده است.

آدرس: Narathiwat Soi 2, Yannawa

زمان کار: با وقت قبلی

Pantip Plaza بانکوک

Pantip، آن طوری که بانکوکی ها آن را خطاب می کنند، تجربه سردرگم کننده ای است. بزرگترین مرکز خرید IT تایلند، هر چه که فکر بکنید را دارد، از آخرین گجت های الکترونیکی گرفته تا وسایلی که مدت ها قبل باید از بازار ناپدید می شدند (اگر یک Zone آن جا دیدید تعجب نکنید). وسایلی که در هزاران فروشگاه کوچک و دکه به فروش می رسند. اگر در تایلند به دنبال وسایل الکترونیکی هستید، این مجتمع 5 طبقه جایی است که باید بروید. پاسپورت خود را همراه ببرید و موقع برگشت از تور تایلند می توانید مالیات بر ارزش افزوده پرداختیتان را پس بگیرید. و مراقب وسایل تقلبی و فروشندگانی که قصد فروختن دی وی دی های کپی فیلم های هالیوودی را دارند باشید.

آدرس: جاده Petchaburi، روبروی مجتمع Pratunam، BTS Ratchatewi

ساعت کار: هر روز از 10 صبح تا 9 شب

Dasa Book Café بانکوک

به احتمال زیاد بهترین و بزرگترین فروشگاه کتاب دست دوم در بانکوک، فروشگاهی است با بیش از 16 هزار عنوان کتاب داستانی و غیر داستانی. قرار گرفته نزدیک مرکز خرید Emporium در جاده Sukhumvit، این فروشگاه همچنین محل ارائه کیک و قهوه تازه است. به شکل خارق العاده ای لیست تمامی عنوان های این فروشگاه به صورت آنلاین در دسترس است.

آدرس: جاده Sukhumvit بین Soi 26 و Soi 28، BTS Phrom Phong

زمان کار: روزانه 10 صبح تا 8 شب

بازار آخر هفته Chatuchak

یکی از بزرگترین بازار های روباز دنیا، آن قدر بزرگ که قطار های الکتریکی (رایگان) در آن بازدیدکننده ها را جا به جا می کنند. نزدیک 15 هزار دکه، لوازم خانه، گیاه، لباس، داروهای سنتی، کتاب، حیوانات و بسیاری چیزهای دیگر را به فروش می رسانند. تعداد زیادی دکه کوچک فروش غذا و نوشیدنی، خریداران حاضر در این ماراتن را از به زمین افتادن نجات می دهند.

آدرس: BTS Saphan Kwai, MRT Kamphaeng Phet

زمان کار: پنجشنبه تا شنبه از 7 صبح تا 6 بعد از ظهر

Papaya Vintage بانکوک

کمی دور از شهر ولی نه خیلی دور از بازار Chatuchak، این انبار پر شده است از عتیقه، وسایل قدیمی، لباس و جواهر، اسکوترهای وسپا و کاراکترهای اندازه واقعی جنگ ستارگان. کسانی که از این نوع بازارها خوششان می آید، Papaya تجربه خرید فوق العاده ای را در اختیارشان می گذارد. چانه زدن ارزشش را دارد.

آدرس: Soi Lat Pharo 55/2, Lat Pharo Road

زمان کار: هر روز از 9.30 صبح تا 6 بعد از ظهر

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3605

به "خرید در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید