خدمات پست در دانشگاه ها گسترش می یابد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، شرکت ملی پست از شرکت های ارائه دهنده خدمات سامانه های دانشگاهی دعوت به همکاری نموده است.

خدمات پست در دانشگاه ها گسترش می یابد

خدماتی پستی که در این قالب ارائه می گردد شامل دریافت مدارک (اصل گواهینامه خاتمه دوره تحصیلات) از دانشگاه یا مراکز آموزش عالی محل تحصیل و ارسال به آدرس گیرنده در سراسر کشور، بدون مراجعه حضوری دانشجویان و فارغ التحصیلان به مراکز یاد شده است.

با توجه به اینکه شرکت ملی پست، بعد از این بخش عمده خدمات و سرویس های خود را متناسب با نیازهای روز شهروندان و در چارچوب طرح تحول دیجیتال و سکوی تجارت الکترونیک پست (ستاپ) گسترش می دهد، توسعه خدمات پستی در دانشگاه ها به عنوان یکی از اساسی ترین این نیازها، شناسایی شده است.

در سرویس جدیدی که به همین منظور طراحی شده است، تأمین و ارائه زیرساخت های نرم افزاری سامانه های دانشگاهی برعهده شرکت های خصوصی و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه این بازار برعهده شرکت ملی پست است.

در معماری سکوی تجارت الکترونیک پست، بیش از 70 سرویس متنوع پیش بینی شده و قرار است این سرویس ها با همکاری بخش خصوصی و کسب وکارهای استارت آپی به تدریج اجرا و پیاده سازی گردد که دعوت به همکاری در راه اندازی سامانه پیغام رسان های سازمانی، نخستین بخش از این اقدامات است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1861

به "خدمات پست در دانشگاه ها گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات پست در دانشگاه ها گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید