بازدید از خانه جیم تامپسون در تور تایلند

به گزارش دور زمین، بازدید از خانه جیم تامپسون می‌بایست در لیست بازدیدهای تمام مسافران تور تایلند باشد. مطمئن باشید بازدید از جاذبه‌های این خانه قدیمی و موزه، بعدازظهری دلپذیر را برایتان رقم خواهد زد.

بازدید از خانه جیم تامپسون در تور تایلند

جیم تامپسون یک مهاجر آمریکایی بوده است، کسی که اعتبار احیای صنعت ابریشم تایلند در دهه 1940 را به او می‌دهند. داستان زندگی او یک داستان جذاب و خواندنی است. او یک معمار، ماجراجو، کارآفرین، مجموعه‌دار آثار هنری، یک شخص مهم اجتماعی و کارمند سرویس جاسوسی آمریکا بوده است. او در سال 1967 زمانی که برای قدم زدن به ارتفاعات کامرون در مالزی رفته بود ناپدید شد. هیچگاه از سرنوشتش اطلاعاتی به دست نیامد.

خانه باشکوه او هم اکنون به موزه تبدیل شده است و هر روز از ساعت 9 تا 17 به روی مسافران تور تایلند باز است. خانه جیم تامپسون ادای احترامی است به سنت‌ها و نحوه ساخت و ساز در تایلند. این موزه واحه‌ای از آرامش و سکون را در میان شلوغی و هیاهوی بانکوک فراهم می‌کند. بیشتر ساختمان‌های این مجموعه حدود 200 سال قدمت دارند. آن‌ها از مکان‌های مختلفی در تایلند آورده شده‌اند و در این محل تکه تکه و با دقت فراوان به همدیگر متصل شده‌اند.

با پرداخت 100 بات برای ورودی، شما می‌توانید همراه با تورهای راهنما (به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی) از موزه دیدن کنید. تورها کمی با عجله برگزار می‌شوند اما به هر حال شکل ساختمان اجازه نمی‌دهد گروه بزرگی از جمعیت در یک زمان در یک محل حضور داشته باشند.

قبل از شروع تور، باید کیف‌های خود را در صندوق‌های قفل‌دار قرار دهید. شما می‌توانید دوربین خود را همراه ببرید، اما اجازه عکس‌برداری در ساختمان اصلی را ندارید. می‌توانید در حیاط و بعضی از ساختمان‌های کوچکتر عکس‌برداری کنید. در حیاط مجموعه یک رستوران و کافه عالی وجود دارد. البته هیچ بازدیدی از این موزه در تور بانکوک بدون سر زدن به فروشگاه سوغات کامل نمی‌شود.

بسیاری از هتل‌ها می‌توانند برای رفتن به این محل برایتان توک توک یا تاکسی بگیرند. البته رفتن به این موزه به تنهایی نیز آسان و البته بسیار ارزان‌تر است. سوار قطار هوایی شوید و به ایستگاه استادیوم ملی بروید. در هنگام خروج تابلوهایی که رویشان خانه جیم تامپسون نوشته شده را دنبال کنید. این موزه تنها 5 دقیقه پیاده از ایستگاه قطار هوایی فاصله دارد.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3734

به "بازدید از خانه جیم تامپسون در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از خانه جیم تامپسون در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید