حمایت تمام قد بنیاد ملی بازی های رایانه ای از بازی های جدی

به گزارش دور زمین، چهارمین دوره جایزه بازی های جدی با انتشار فراخوان خود از از تیم ها و افراد علاقمند به طور رسمی دعوت کرد تا در این رویداد عظیم صنعت بازی کشور شرکت نمایند. رویدادی که طبق روال هر سال توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان تنها متولی این صنعت و در سه بخش اصلی برگزار می گردد.

حمایت تمام قد بنیاد ملی بازی های رایانه ای از بازی های جدی

به گزارش خبرنگاران، رویداد جامع جایزه بازی های جدی سال 1399 نسبت به سه دوره گذشته، دستخوش تغییراتی نیز شده است. از جمله اینکه این رویداد، در دوره چهارم برگزاری خود با نگاهی کلان تر نسبت به سرگرمی های هدفمند، علاوه بر بازی های دیجیتال، حامی سایر سرگرمی های جدی همچون بازی های رومیزی یا شبیه سازها هم خواهد بود.

حمایت دبیرخانه این رویداد از سرگرمی های جدی با توجه به درخواست مخاطبان این نوع بازی ها در دوره های گذشته و با در نظر دریافت ارتباط میان سرگرمی های جدی با بازی های جدی و استفاده بیشتر از فناوری ها و تکنیک های طراحی روز در فراوری آنها صورت گرفته است.

چهارمین دوره جایزه بازی های جدی در هر سه بخش اصلی این رویداد یعنی جشنواره بازی جدی سال 1399، هکاتون بازی های جدی 1399 و سمپوزیوم بازی های جدی 1399، حامی سرگرمی های جدی همچون بازی های رومیزی یا شبیه سازها خواهد بود.

یعنی بخش جشنواره بازی جدی سال 1399، میزبان آثار فراوری شده با موضوع سرگرمی های جدی نیز خواهد بود.

در بخش هکاتون بازی های جدی 1399 که یک رویداد بازی سازی سه روزه است و در تهران، تبریز و اصفهان برگزار خواهد شد، نیز از سرگرمی های جدی حمایت ویژه ای خواهد شد. ضروری است که بدانید سال جاری به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا و توجه به مدیریت فردی در این شرایط، موضوعمهارت های زندگی: مواجهه با همه گیری بیماری ها توسط وزارت ورزش و جوانان برای این بخش انتخاب شده است. ضمن اینکه قرار است از بهترین بازی های رومیزی یا دیجیتالی در این بخش تقدیر گردد.

بخش سمپوزیوم بازی های جدی نیز پذیرای مقالات تخصصی در حوزه سرگرمی های جدی خواهد بود.

اگر ایده ای در حوزه سرگرمی های جدی دارید و دوست دارید با این ایده در چهارمین دوره جایزه بازی های جدی شرکت کنید تا روز آدینه 30 آبان ماه 1399 فرصت دارید تا اثرتان را برای دبیرخانه جایزه ارسال کنید. برای کسب اطلاعات کامل درباره بخش های مختلف این رویداد اینجا کلیک کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3156

به "حمایت تمام قد بنیاد ملی بازی های رایانه ای از بازی های جدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت تمام قد بنیاد ملی بازی های رایانه ای از بازی های جدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید