جلوگیری از برگزاری مسابقات ورزشی تا اطلاع ثانوی

به گزارش دور زمین، از تمامی رسانه و مخاطبان ورزش درخواست داریم که در این رابطه فشار و هجمه ای را به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش وارد نکنند چرا که سلامتی بازیکنان و دست اندرکاران ورزش کشور از هر مساله دیگری مهم تر است.

جلوگیری از برگزاری مسابقات ورزشی تا اطلاع ثانوی

به گفته یکی از مسوولان ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، تا زمانی که امکان ابتلا به بیماری کرونا به صفر برسد، از برگزاری مسابقات ورزشی جلوگیری می گردد.

به گزارش ایسنا، 22 اسفندماه 98 بود که ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش خاطرنشان کرد تمام مسابقات ورزشی فعلا تا انتها فروردین ماه 99 لغو می گردد و پس از تاریخ های اعلام شده و به دنبال آنالیز شرایط روز و شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور، تصمیمات مقتضی اعلام می گردد و حال با نزدیک شدن به اواخر فروردین ورزش ایران در انتظار اعلام جدیدترین تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش به منظور معین شدن شرایط فعالیت های ورزشی در اردیبهشت ماه است.

وزارت ورزش تابع ستاد ملی مقابله با کرونا

لازم به ذکر است که بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان به ایسنا، از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نظرخواهی شده است و در مورد تمرینات، مسابقات و تمامی فعالیت های ورزشی در رشته های مختلف بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا عمل خوهد شد.

لیگ ایران از سایر مسابقات جهان مهم تر نیست

در این راستا نیز، در جدیدترین اعلام موضع جانشین معاون برنامه ریزی فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام شد: ببینید وقتی مسابقات المپیک با این اهمیت یک سال به تعویق می افتد و لیگ های معتبر جهانی مانند بوندس لیگا، لالیگا و... برگزار نمی گردد، پس نباید انتظار داشت در کشور ما مسابقات برگزار گردد چرا که برای ما هم مانند کشورهای دیگر، سلامت ورزشکاران و مردم اهمیت بیش تری دارد و فعلا از برگزاری مسابقات جلوگیری می کنیم تا زمانی که ان شاءالله امکان ابتلا به صفر برسد.

فعلا تا 10 اردیبهشت خبری از تمرین ها نخواهد بود

شب گذشته نیز مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد که تا 10 اردیبهشت ماه به طور قطعی تمرین تیم ها آغاز نخواهد شد و ما به تیم ها اطمینان می دهیم که تمام کوشش خود را برای انتها این شرایط انجام می دهیم. درحال حاضر این موضوع که 3 هفته پیش از آغاز مسابقات به تیم ها فرصت برای آماده سازی خواهیم داد قطعی است و از تمامی رسانه و مخاطبان ورزش درخواست داریم که در این رابطه فشار و هجمه ای را به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش وارد نکنند چرا که سلامتی بازیکنان و دست اندرکاران ورزش کشور از هر مساله دیگری مهم تر است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2580

به "جلوگیری از برگزاری مسابقات ورزشی تا اطلاع ثانوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از برگزاری مسابقات ورزشی تا اطلاع ثانوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید