جشنواره گل کوکنهوف هلند کی برگزار میشود

به گزارش دور زمین، هلند با گلهایش مشهور است و مسئولین گردشگری این کشور با آگاهی از این پتانسیل سالانه اقدام به برگزاری جشنواره هایی در هلند می‌کنند که معروفترین آن جشنواره گل کوکنهوف است و در سال 2018 از تاریخ 22 مارس تا 13 می (2 فروردین تا 23 اردیبهشت) برگزار می‌گردد.

جشنواره گل کوکنهوف هلند کی برگزار میشود

جشنواره گل کوکنهوف هلند یکی از معروف‌ترین جشنواره‌های گل در سراسر جهان است که در باغ گل کوکنهوف برگزار می‌گردد.

جشنواره گل کوکنهوف در نوع خود بی‌نظیر است. در این جشنواره بیش از هفت میلیون گل با بیش از 800 گونه گل لاله وجود دارد که بدون شک برای بازدید کنندگان تور هلند تجربه‌ای منحصر به فرد ایجاد می‌کند. در این جشنواره علاوه بر گل‌های زیبا و دوست داشتنی، آثار هنری و رویدادهای شگفت‌انگیزی نیز وجود دارند. از جمله این رویدادها می‌توان به رژه گل‌ها، جشنواره گل و غذا، عاشقانه در کوکنهوف و جشنواره مد و گل اشاره کرد. جشنواره گل کوکنهوف هلند برای خانواده‌های علاقه‌مند که صاحب فرزند خردسال هستند نیز می‌تواند مناسب باشد. چرا که در کنار باغ‌های زیبای گل، مکان‌هایی نیز برای بازی بچه‌های فراهم شده است.

جشنواره گل کوکنهوف هلند ؛ باغ گل کوکنهوف در شهر آمستردام و در شهری کوچک به نام لیسه واقع شده است و بزرگترین باغ گل جهان محسوب می‌شود.جشنواره گل کوکنهوف هلند ؛ جشنواره گل کوکنهوف هلند یکی از معروف‌ترین جشنواره‌های گل در سراسر جهان است که در باغ گل کوکنهوف برگزار می‌گرددجشنواره گل کوکنهوف هلند ؛ جشنواره گل کوکنهوف در نوع خود بی‌نظیر است. در این جشنواره بیش از هفت میلیون گل با بیش از 800 گونه گل لاله وجود دارد که بدون شک برای بازدید کنندگان تجربه‌ای منحصر به فرد ایجاد می‌کندجشنواره گل کوکنهوف هلند ؛ از جمله رویدادهای این فستیوال می‌توان به رژه گل‌ها، جشنواره گل و غذا، عاشقانه در کوکنهوف و جشنواره مد و گل اشاره کرد

این جشنواره در باغ گل کوکنهوف و در مرکز برگزاری جشنواره سالانه گل لاله کشور هلند و در فضایی 32 هکتاری، که سراسر آن با گل‌های زیبا و رنگارنگ پوشیده شده است برگزار می‌شود. این باغ گل در شهر آمستردام و در شهری کوچک به نام لیسه واقع شده است و بزرگترین باغ گل جهان محسوب می‌شود.

تاریخچه باغ گل کوکنهوف که به معنی باغ آشپزخانه است، و برگزاری جشنواره گل کوکنهوف در هلند به قرن پانزدهم میلادی بازمی‌گردد. در آن زمان افرادی میوه‌ها و گل‌هایی را از جنگل‌ها جمع‌اوری کزده و در آشپزخانه قصری به نام Teylingen نگه می‌داشتند. بعد از مدتی و در سال 1641 میلادی قلعه کوکنهوف ساخته شد و مساحت زمین‌ها و مناطق آن تا 200 هکتار گسترش یافت. این باغ مدت‌ها این گونه و بدون استفاده خاصی باقی مانده بود، تا اینکه در سال 1949، گروهی از صادرکنندگان انواع گل لاله تصمیم گرفتند که از زمین‌های این قصر به عنوان نمایشگاهی دائمی برای انواع گل‌ها استفاده کنند. بنابراین برای اولین بار در سال 1950 این باغ گل افتتاح شد و در همان سال نیز با استقبال 236 هزار نفری مواجه شد. و از آن سال به بعد این جشنواره هر سال در هلند و در این مکان برگزار می‌گردد.

جشنواره گل کوکنهوف هلند ؛ جشنواره گل کوکنهوف هلند برای خانواده‌های علاقه‌مند که صاحب فرزند خردسال هستند نیز می‌تواند مناسب باشد. چرا که در کنار باغ‌های زیبای گل، مکان‌هایی نیز برای بازی بچه‌های فراهم شده است.جشنواره گل کوکنهوف هلند ؛ این جشنواره در باغ گل کوکنهوف و در مرکز برگزاری جشنواره سالانه گل لاله کشور هلند و در فضایی 32 هکتاری، که سراسر آن با گل‌های زیبا و رنگارنگ پوشیده شده است برگزار می‌شودجشنواره گل کوکنهوف هلند ؛ تاریخچه باغ گل کوکنهوف که به معنی باغ آشپزخانه است، و برگزاری جشنواره گل کوکنهوف در هلند به قرن پانزدهم میلادی بازمی‌گردد.جشنواره گل کوکنهوف هلند ؛ این جشنواره برای اولین بار در سال 1950 این باغ گل افتتاح شد و در همان سال نیز با استقبال 236 هزار نفری مواجه شد. و از آن سال به بعد این جشنواره هر سال در هلند و در این مکان برگزار می‌گردد.جشنواره گل کوکنهوف هلند ؛ این جشنواره معروف‌ترین جشنواره گل در جهان است که در بزرگ‌ترین باغ گل جهان برگزار می‌گردد

لازم به ذکر است که جشنواره گل کوکنهوف هلند در سال 2018 از تاریخ 22 مارس تا 13 می (2 فروردین تا 23 اردیبهشت) برگزار می‌گردد.

انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2747

به "جشنواره گل کوکنهوف هلند کی برگزار میشود" امتیاز دهید

1 کاربر به "جشنواره گل کوکنهوف هلند کی برگزار میشود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گل کوکنهوف هلند کی برگزار میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید