جشنواره اسپانیایی میزبان نمایش 3 فیلم ایرانی می گردد

به گزارش دور زمین، هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ایمجین ایندیا 2019 در کشور اسپانیا با نمایش دو فیلم بلند و یک فیلم کوتاه ایرانی همراه خواهد بود.

جشنواره اسپانیایی میزبان نمایش 3 فیلم ایرانی می گردد

به گزارش خبرنگاران، بر این اساس فیلم آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی و روزهای نارنجی ساخته آرش لاهوتی به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رسمی این رویداد سینمایی به روی پرده خواهند رفت و فیلم کوتاه مانیکور ساخته آرمان فیاض نیز در بخش فیلم های کوتاه جشنواره به نمایش گذاشته می َگردد.

فیلم آپاندیس اثری اجتماعی است و وقایع اجتماعی در آن روایت می شد. داستان فیلم در بیمارستان می گذرد و از این لوکیشن خاص که پر از استرس و نگرانی است به مسائل اجتماعی می پردازد. این فیلم پیش تر برنده جایزه بهترین فیلمنامه از چهل و هشتمین جشنواره فیلم مونترال کانادا شده است.

روزهای نارنجی درباره آبان، زنی 45 ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی است و هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رؤیا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب بازیگران این فیلم هستند.

فیلم کوتاه مانیکور داستان زن جوانی است که جنسیتش پس از مرگ معین می گردد و اهالی روستا به این خاطر جنجال به پا می نمایند.

هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم ایمجین ایندیا از 17 تا 31 می (27 اردیبهشت تا 10 خرداد) در مادرید برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1987

به "جشنواره اسپانیایی میزبان نمایش 3 فیلم ایرانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره اسپانیایی میزبان نمایش 3 فیلم ایرانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید