بهترین جزیره های اطراف کرابی

به گزارش دور زمین، بازدید از بهترین جزیره‌هایی که در اطراف ساحل کرابی قرار دارند به مسافران تور تایلند این فرصت را می‌دهد که آن شخصیت مکاشفه‌گر درونشان را بیدار کنند. استان کرابی 154 جزیره در آب‌های اطراف سواحلش دارد. این جزیره‌ها از تکه‌های کوچک سنگ که موقعیت عالی برای غواصی سطحی در اختیار مسافران تور کرابی قرار می‌دهند تا جزیره‌های غیرمسکونی بزرگ‌تر برای داشتن تعطیلاتی به دور از همه چیز را شامل می‌شوند. لیست ما از بهترین جزیره‌های اطراف این استان تنها شامل جزیره‌های قابل دسترس می‌شوند؛ چه برای یک سفر یک روزه باشد، چه برای اقامت‌های طولانی‌تر. کلاه ماجراجویی خود را سرتان بگذارید و برای جزیره‌گردی در آب‌های کرابی آماده شوید.

بهترین جزیره های اطراف کرابی

کو فی فی

جزایر فی فی به طور قطع مشهورترین مقاصد گردشگری در کرابی در بین مسافران تور تایلند هستند. این 6 جزیره به راحتی از شهر کرابی با قایق مسافربری قابل دسترس هستند و تمام ویژگی‌ها برای آن دسته از توریست‌هایی که در جستجوی مکانی متفاوت هستند را در خود دارند. از سواحلی با شن‌های سفید و درختان نارگیل (ساحل Laem Thong) گرفته تا آب‌های فیروزه‌ای (خلیج مایا) و زندگی شبانه پر هیجان (دهکده تونسای و Loh Dalum) و فعالیت‌های ورزشی هیجان‌انگیز (غواصی سطحی، غواصی عمیق، صخره‌نوردی و پرش از صخره)، مطمئن باشید از سفرتان به جزایر فی فی در تور کرابی لذت خواهید برد.

رفتن به کو پودا در تور کرابی

جزیره کو پودا یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای آن دسته از مسافران تور کرابی است که تعطیلات خود را در منطقه آونانگ سپری می‌کنند. کو پودا در حدود هفت کیلومتری آئونانگ قرار گرفته و در مدت 25 دقیقه با قایق بلند قابل دسترس است. با داشتن ساحلی به طول 1100 متر، صخره‌های مرجانی شگفت‌انگیز در فاصله 50 متری ساحل شرقیش و منطقه مرکزی فوق‌العاده جذابش، جزیره کو پودا یک رویای گرمسیری است که به حقیقت تبدیل شده است. آفتاب گرفتن، اسنورکلینگ، غواصی عمیق و کایاک‌سواری فعالیت‌های اصلی در اینجا هستند. آنهایی که دوست دارند در تور تایلند یک شب را در این جزیره بمانند، می‌توانند در هتل تمیز و در عین حال بی‌تکلف Poda Island Resort اتاق بگیرند.

رفتن به کو هنگ در تور کرابی

کو هنگ در جنوبی‌ترین بخش خلیج فانگ نگا، در حدود 7 کیلومتری ساحل کرابی قرار گرفته و مطمئنا یکی از شگفت‌انگیزترین جزیره‌های این محدوده است. نام این جزیره از تالاب 20 هزار متر مربعی که در مرکزش قرار دارد گرفته شده است. این تالاب با صخره‌های بلند احاطه شده و تنها از طریق یک کانال باریک قابل دسترس است. بخش جنوب شرقی جزیره یک ساحل زیبا دارد؛ در آنجا یک فروشگاه کوچک، نوشیدنی و خوراکی می‌فروشد. کایاک‌سواری در اطراف این جزیره یکی از واجبات سفرتان در تور تایلند باید باشد.

رفتن به کو لانتا در تور کرابی

کو لانتا آرام اما مستمر در حال محبوب شدن در بین مسافران تور تایلند است. با وجود ساخته شدن بیش از 100 هتل و مهمانخانه در 20 سال گذشته، این جزیره همچنان سبک زندگی سنتی خود را حفظ کرده است. در اینجا همچنان می‌توانید نگاهی به نحوه زندگی روستایی در جنوب تایلند داشته باشید. به نظر می‌آید جزیره کو لانتا به دو بخش تقسیم شده است: ساحل غربی آن تمام سواحل جزیره را در خود جای داده، در حالی که ساحل شرقی صخره‌ای بوده و دهکده‌های ماهیگیری و زمین‌های کشاورزی در آنجا قرار دارند. بان سالادان در شمالی‌ترین نقطه جزیره قرار گرفته و مرکز کو لانتا است. اگر به دنبال گذراندن یک تعطیلات آرامش‌بخش به دور از هیاهو و شلوغی زندگی مدرن هستید، کو لانتا مطمئنا انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

رفتن به کو توپ، کو مور و کو کای در تور کرابی

Koh Tup و Koh Mor و Koh Kai سه جزیره کوچک در یک کیلومتری جنوب کو پودا هستند. ویژگی جالب توجه این جزیره‌ها این است که آنها با باریکه‌ای شنی به هم متصل شده‌اند؛ مسیری که در زمان مد کامل زیر آب می‌رود و در زمان جزر به راهی تبدیل می‌شود که مسافران تور تایلند می‌توانند از طریق آن با پای پیاده از یک جزیره به جزیره دیگری بروند. کو توپ در میان این سه، جزیره‌ی اصلی است. این جایی است که قایق‌های بلند و قایق‌های تندرو مسافران تور کرابی را پیاده می‌کنند. آب‌های کم‌عمق اطراف جزیره‌ها فرصت خوبی برای غواصی سطحی ایجاد می‌کنند. یک صعود راحت به بالای کوه کوچک شرقی‌ترین بخش جزیره، به شما امکان می‌دهد که منظره‌ای عالی از جزیره‌های کرابی را ببینید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3811

به "بهترین جزیره های اطراف کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جزیره های اطراف کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید