جزیره لانتا کرابی

به گزارش دور زمین، یکی از جاذبه‌هایی که به شما توصیه می‌کنیم در تور کرابی به بازدید آن بروید، جزیره لانتا است. این جزیره با سواحلی آفتابی، تفریحات آبی همچون شنا و غواصی یک انتخاب مناسب برای ماجراجویی است.

جزیره لانتا کرابی

کرابی یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است و یکی از بهترین جاذبه‌های آن جزیره لانتا است. این جزیره در جنوب تایلند و در 70 کیلومتری جنوب کرابی قرار دارد و بیشتر شهرت آن به دلیل داشتن مناظر خیره کننده، سواحل شنی سفید فوق العاده، صخره‌های مرجانی، جنگل‌های گرمسیری و دنیای زیر آب رنگارنگ است و تمام عوامل ذکر شده دست به دست هم داده تا این جزیره را به یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند تبدیل کند.

جزیره لانتا از دو قسمت اصلی به نام‌های Koh Lanta Yai و Koh Lanta Noi تشکیل شده است و دارای 9 ساحل جذاب است که برای شنا عالی می‌باشند و برای پیاده‎روی‌های طولانی و عاشقانه و تماشای غروب آفتاب مناسب هستند.

در جنوب شرقی جزیره لانتا کرابی دو منطقه عالی برای غواصی وجود دارد که این دو منطقه hin daeng و hin muang  هستند. در این جزیره می‌توانید به وسیله غواصی بیش از 200 گونه دریایی را در آبی زلال تماشا کنید. ماهیگیری، کوهنوردی، پیاده روی و اسنورکلینگ از  دیگری جاذبه‌های جزیره لانتا در تور کرابی هستند.

چگونه به جزیره لانتا سفر کنیم ؟

برای این که به جزیره لانتا سفر کنید باید از قایق‌هایی که در ساحل اونانگ و ساحل ریلی وجود دارند، استفاده نمایید. ساعت حرکت روزانه این قایق‌ها 10:30 و 15:30 است و 470 بات هزینه دارد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3852

به "جزیره لانتا کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره لانتا کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید