جذاب ترین فستیوال های تایلند

به گزارش دور زمین، در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌های بسیاری بروید. فستیوال‌های تایلندی یکی پس از دیگری باشکوه برگزار می‌گردند. اگر سعی کنید برنامه سفر خود به این کشور را با برنامه برگزاری جشن ها و فستیوال های شهرهای مختلف این کشور تنظیم کنید، بدون شک سفری هیجان انگیز برای شما خواهد بود.

جذاب ترین فستیوال های تایلند

نمایشگاه میوه ها در تور تایلند

در تایلند هر ساله نمایشگاهی برگزار می شود که تایلندی ها در آن به عرضه محصولات و مرکبات خود بخصوص انبه تازه و معروف این کشور می پردازند که همزمان با برگزاری این نمایشگاه، جشن با شکوهی نیز برپا می شود. در صورتی که قصد سفر به تایلند را دارید، توصیه می کنیم برنامه زمانی تور تایلند خود را با زمان برگزاری این جشن هماهنگ کنید.

ولنتاین و روز عشق در تور تایلند

ولنتاین، روز جهانی عشق است و تایلندی ها نیز طبیعتا از این قانون مستثنی نمی‌باشند. در این روز اکثر رستوران ها، کافه ها، گل‌ فروشی ها برنامه ای خاص و متفاوت را برای گردشگران تور تایلند تدارک می بینند. در بانکوک، پایتخت کشور تاینلد مکان مقدسی به نام Trimurti Shrine وجود دارد که اکثر پیر و جوان های عاشق در این محل گردهم می آیند و برای یکدیگر دعا می خوانند. 

فستیوال کبوترها در تور تایلند

اگر شما هم به کبوترها، این موجودات زیبای خداوند علاقه مند هستید حتما باید در فستیوال کبوترهای شهر یالا در تور تایلند حضور داشته باشید. جذابیت این فستیوال تا انجاست که مردم کشورهای اطراف همچون مالزی و سنگاپور نیز برای شرکت در این مراسم خود را به یالای تایلند می رسانند.

در این فستیوال چیزی حدود 1400 شرکت کننده حضور دارند و علاوه بر تماشای مسابقات بین این پرندگان زیبا می توانید محصولات محلی و یا حتی کبوترهای مورد پسند خود را نیز در تور تایلند خریداری نمایید.

فستیوال پرتاب موشک در تور تایلند

اما می رسیم به یکی از پرطرفدارترین و هیجان انگیزترین فستیوال های تایلند یعنی جشن پرتاب موشک. در این فستیوال باشکوه که در شهر یاستون (Yasothon) تایلند برگزار می گردد، کشاورزان گرد هم می آیند و با پرتاب کردن موشک های گوناگون به برگزاری جشن و شادی می پردازند.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 379

به "جذاب ترین فستیوال های تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذاب ترین فستیوال های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید