تور ارزان ایتالیا: تور ایتالیا مقرون به صرفه: جام حذفی ایتالیا، میلان با حذف لاتزیو به نیمه نهایی رسید، تکرار دربی دلامادونینا این بار در کوپا ایتالیا

به گزارش دور زمین، تیم فوتبال میلان با تحمیل شکستی سنگین به لاتزیو به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا راه یافت.

تور ارزان ایتالیا: تور ایتالیا مقرون به صرفه: جام حذفی ایتالیا، میلان با حذف لاتزیو به نیمه نهایی رسید، تکرار دربی دلامادونینا این بار در کوپا ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا مقرون به صرفه از به برترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، چهارشنبه شب تیم های فوتبال میلان و لاتزیو در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان به مصاف یکدیگر رفتند که در خاتمه این میلان بود که حریفش را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبید و به عنوان دومین تیم راهی نیمه نهایی شد.

در این بازی رافائل لیائو در دقیقه 24، اولیویه ژیرو دو بار در دقایق 41 و 1+45 و فرانک کسیه در دقیقه 79 برای میلان گلزنی کردند.

به این ترتیب شاگردان استفانو پیولی راهی مرحله نیمه نهایی شدند، جایی که باید به مصاف رقیب همشهری یعنی اینتر بروند. این در حالی است که این دو تیم در هفته جاری در هفته بیست وچهارم سری A برابر یکدیگر قرار گرفته بودند.

بازی های مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در بازی نخست 11 اسفند اینتر میزبان میلان است و روز 31 فروردین سال 1401 نیز میلان پذیرای اینتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5591

به "تور ارزان ایتالیا: تور ایتالیا مقرون به صرفه: جام حذفی ایتالیا، میلان با حذف لاتزیو به نیمه نهایی رسید، تکرار دربی دلامادونینا این بار در کوپا ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: تور ایتالیا مقرون به صرفه: جام حذفی ایتالیا، میلان با حذف لاتزیو به نیمه نهایی رسید، تکرار دربی دلامادونینا این بار در کوپا ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید