پنج تا از بهترین مکان های چین برای بازدید در پاییز

به گزارش دور زمین، به خاطر نمایش باشکوه رنگ‌ها، دیدن بعضی نقاط چین در پاییز عالی است. برگ‌های درختان، رنگ‌های غنی و زیبای خود را به نمایش می‌گذارند، رنگ‌هایی که از زرد روشن تا قرمز آتشین را در بر می‌گیرند. فصل پاییز چین از اواسط اکتبر شروع شده تا اوایل نوامبر در شمال چین ادامه پیدا می‌کند و تا کمی دیرتر در جنوب چین. در ادامه چند تا از بهترین مکان‌هایی در چین که در پاییز باید ببینید را به شما معرفی می‌کنیم.

پنج تا از بهترین مکان های چین برای بازدید در پاییز

پاییز معمولا بهترین فصل برای سفر به چین خطاب می‌شود، به خاطر ترکیب خشکی و گرمی نسبی هوا. چین در پاییز نفس‌گیرترین مناظر را در اختیارتان قرار می‌دهد. توصیه می‌کنیم در پاییز به چین سفر کنید، چرا که معمولا نسبت به تابستان خلوت‌تر است، هوایی خنک و صاف دارد، از زیبایی‌های پاییز بهره می‌برید و می‌توانید فستیوال اواسط پاییز را تجربه کنید.

پکن (Beijing)

بهترین زمان برای رفتن به تور پکن، میانه اکتبر تا اوایل نوامبر است.

پارک Fragrant Hills با رنگ‌های زیبای پاییز

Fragrant Hills Park در حومه شهر پکن، محبوب‌ترین و در دسترس‌ترین مکان برای لذت بردن از رنگ‌های پاییزی چین است. این پارک پر است از درختان کاج، افرا و خرمالو، به علاوه کلی ساختمان قدیمی و سنتی چین. نیمه‌های اکتبر که می‌رسد، کوهستان‌ها با رنگ‌های قرمز، نارنجی، بنفش و زرد فرش می‌شوند. فستیوال برگ‌های سرخ Fragrant Hill، هر سال در میانه اکتبر برگزار می‌شود. در این ماه این مکان پر می‌شود از خانواده‌هایی که برای دیدن زیبایی پاییز به این تپه‌ها آمده‌اند.

دیوار بزرگ چین، رنگ‌های پاییزی بر روی دامنه کوهستان

در بیشتر طول دیوار بزرگ چین درخت‌ها صف کشیده‌اند. بلندی بعضی از درختان از دیوار بیشتر است، بنابراین وقتی بر روی دیوار راه می‌روید، می‌توانید گستره‌ای بی‌انتها از رنگ‌های زرد و قرمز را ببینید. توریست‌های بی‌شماری از دیوار بزرگ چین در طول پاییز عکس گرفته‌اند، ولی هیچ کدامشان با عکس‌هایی که خودتان بگیرید، برابری نمی‌کند.

هوآنگ شان (Huangshan)

کوه‌های زرد، برگ‌های سرخ و دریای ابرها

هر پاییز کوه‌های زرد، منظره‌ای بی‌نظیر از رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارند. فصل برگ‌ریزان پاییز در اکتبر شروع می‌شود و تا اوایل نوامبر ادامه پیدا می‌کند. غیر از برگ‌های سرخ، زیبایی‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد که ارزش دیدن دارند مانند طلوع آفتاب، صخره‌ها، آبشارها، درختان کاج با شکل‌های عجیب و دریایی از ابرها. این کوهستان‌ها به عنوان زیباترین کوهستان‌های چین شناخته می‌شوند. کوهستان‌های زرد به مقصدهای توریستی چین مانند شانگهای، هانگزو (Hangzhou) و نانجینگ نزدیک هستند. بازدید از این شهرهای زیبای چین می‌تواند با تور بازدید از این کوهستان‌ها ترکیب شود.

دهکده Tachuan، درختان افرای چینی قدیمی

Tachuan دهکده‌ای کوچک در دامنه کوهستان‌های زرد است و در چند سال اخیر به خاطر رنگ‌های زیبای پاییزی‌اش معروف شده است. در پاییز برگ‌های درختان این منطقه به رنگ‌های طلایی و قرمز تغییر رنگ داده و ضیافتی استثنائی برای چشم‌ها ایجاد می‌کنند. عکاسان چینی در این زمان برای عکس‌برداری از مناظر زیبای این منطقه همه جا هستند. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه اواخر اکتبر تا نوامبر است. بسیاری از مسافران سفر خود به کوهستان‌های زرد را با بازدید از Tachuan ترکیب می‌‎کنند.

گویلین (Guilin)

مزارع پلکانی Longji گویلین

مزارع پلکانی Longji، درست مانند نقاشی عظیمی هستند که بین زمین و بهشت کشیده شده‌اند، با زیبایی که نفس شما را در سینه حبس می‌کند. وقتی پاییز از راه می‌رسد، برگ‌های درختان و مزارع برنج تغییر رنگ می‌دهند، درختان افرا به رنگ زرد و مزارع برنج به رنگ طلایی در می‌آیند و حسی رمانتیک به زیبایی پاییز اضافه می‌کنند.

منطقه روستایی Yangshuo، فرصتی عالی برای گذراندن زمانی با خانواده

بازدید از منطقه روستایی Yangshuo به شما فرصتی عالی می‌دهد، برای نزدیک شدن به طبیعت و آشنا شدن با زندگی مردم جنوب چین. دوچرخه سواری در کنار مزارع برنج، باغ‌های میوه، تپه‌های آهکی و روستاهای زیبا به شما فرصتی منحصر به فرد برای دیدن سبک زندگی روستایی چین را می‌دهد.

یون‌نان (Yunnan)

مزارع پلکانی Yuanyang در یوننان، استان جنوب غربی چین، یکی از بهترین مکان‌های چین برای عکس گرفتن در نظر گرفته می‌شوند. این مزارع پلکانی از پایین کوه شروع شده و تا بالای کوه ادامه پیدا می‌کنند. اواسط سپتامبر تا اوایل اکتبر بهترین زمان برای بازدید از این منطقه است، زمانی که مزارع به رنگ طلایی در آمده‌اند و آماده درو شده‌اند.

چنگدو (Chengdu)

Chengdu یکی از زیباترین پارک‌های ملی چین را در خود دارد. بهترین زمان برای دیدن این منطقه زیبای چین اواخر اکتبر است. Jiuzhaigou در سیچوان، یک حفاظت‌گاه طبیعی و منطقه ثبت شده در میراث جهانی یونسکو است. ویژگی اصلی پارک، دریاچه‌های شفاف و چند رنگ آن است که با رنگ‌های بی‌نظیر پاییزی جلوه‌ای ماورایی می‌گیرند. منظره طبیعی نفس‌گیر Jiuzhaigou، خیلی از مسافران تور چین را وسوسه می‌کند تا به این محل بازگردند. اگر عاشق طبیعت هستید این دیدن این مکان را نباید از دست بدهید. تعداد زیادی دریاچه، حوضچه و آبشار با اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف، ترکیبی رویایی از رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی و بنفش را به نمایش می‌گذارند.

چند توصیه برای بازدید از چین در فصل پاییز

خیلی لباس‌های ضخیم نیاز ندارید، چرا که پاییزهای چین به غیر از مناطق شمال غربی و کوهستان‌ها، به ندرت آن قدر سرد می‌شود. در جنوب، اگر چه که فصل باران‌های موسمی به پایان رسیده، ولی احتمالا به چتر نیاز خواهید داشت. دوربین فراموش نشود و کفش پیاده‌روی نیز همراه داشته باشید.

اگر این مطلب شما را وسوسه کرده که پاییز امسال به چین بروید، آماده هستیم تا در هر زمینه‌ای شما را راهنمایی کنیم. در صفحه تور چین سایت، همچنین می‌توانید تورهای مختلف چین را با جزئیات کامل ببینید.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3652

به "پنج تا از بهترین مکان های چین برای بازدید در پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج تا از بهترین مکان های چین برای بازدید در پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید