شش جاذبه گردشگری ترسناک در فرانسه

به گزارش دور زمین، بسیاری از گردشگران مسحور سواحل دل انگیز فرانسه می‌شوند و آن را به عنوان مقصدی رویایی برای تعطیلات خود بر می‌گزینند. پاریس که آن را شهر نور نیز می‌خوانند به همراه برج رقصان ایفل به عنوان شاخص‌ترین نماد آن، هر ساله میلیون‌ها بازدید کننده را مجذوب زیبایی خود می‌سازد. مناظر چشم نواز، سازه‌های تاریخی و غذاهای لذیذ سفر با تور فرانسه را به تجربه‌ای ناب بدل نموده‌اند. اما باید دانست که فرانسه به مانند هر کشور دیگری از جنبه‌هایی مرموز و ناشناخته نیز برخوردار است. برخی از جاذبه‌های این کشور با ماهیت عجیب و متفاوت خود، حسی دوگانه آمیخته با ترس و شگفتی را به روح القا خواهند نمود. 

شش جاذبه گردشگری ترسناک در فرانسه

بازدید از Gardens of Versailles در مدت تور فرانسه 

بسیاری با ماری آنتوانت، ملکه فرانسوی که در طول انقلاب فرانسه گردن زده شد آشنا هستند. سالیان درازیست که وی به عنوان قربانی زمان خود در مذهب و تاریخ پاپ جاودانه مانده است. او تنها در مکان و زمانی اشتباه از تاریخ فرانسه قرار داشته است. در باغات ورسای شبح سرگردان ماری آنتوانت در حالی که در اطراف کاخ پرسه می‌زند بارها دیده شده است و عاشقان تاریخ و اشباح را به منظور رویت این زیبای مشهور به این محل کشانیده است.

بازدید از Chateau de Versailles در مدت تور فرانسه

از میان تمامی اماکن عجیب و شبح زده فرانسه، هیچ یک از شهرت کاخ ورسای برخوردار نیستند. سال‌های سال است که این محل به عنوان یکی از شبح زده‌ترین کاخ‌های فرانسه شناخته می‌شود. در نواحی پیرامونی کاخ ورسای اشباح به طور مکرر رویت شده‌اند. حتی اگر از طرفداران ارواح نیستید، بازدید از این کاخ زیبا بواسطه آنکه امکان نظاره فرهنگ و تاریخچه غنی فرانسه را بدست خواهد داد تجربه‌ای انکار ناشدنی خواهد بود.

بازدید از Basilica du Bois Chenu در مدت تور فرانسه

Basilica du Bois Chenu وقف ژان دارک، یکی از شخصیت‌های سیاسی و نظامی فرانسه که بیشتر بواسطه مبارزاتش علیه انگلیسی‌ها شناس شده است گردیده. وی فرانسه را به جهت باز پس گیری مرزهای از دست رفته‌اش علیه انگلیسی‌ها بسیج نمود. بعدها ژان دارک را بواسطه آنکه مهارتش در جنگ را ناشی از نیرویی ماورالطبیعه می‌پنداشتند، جادوگر خوانند و در حالی که به تیری چوبی بسته شده بود سوزاندند. در این کلیسا که در نزدیکی شهر محل سکونت وی یعنی Domremy قرار دارد، بارها تردد اشباح دیده شده است. از سال 1900 تا به کنون بسیاری از گردشگران به منظور رویت چنین فعالیت‌هایی به این محل سفر می‌کنند.

 بازدید از Mont St. Michel در مدت تور فرانسه

کوه سنت مایکل به واقع صومعه‌ای است که به افتخار حضرت میکائیل (یکی از فرشتگان مقرب) نام گذاری شده است. معماری قرون وسطی‌ای این بنا با حال و هوایی عجیب همراه است. سنت مایکل نه تنها بواسطه اشباح بلکه بواسطه آنکه امکان نظاره زیبایی و مهارت رایج در بخش‌های مذهبی جهان باستان را بدست خواهد یکی از جاذبه‌های شاخص تور فرانسه به شمار می‌رود.  

 بازدید از Brissac Castle در مدت تور فرانسه

در قرن هفدهم میلادی قلعه‌ای به نام بریساک در دره Loire مورد بازسازی قرار گرفت. این محل شکارچیان ارواح بسیاری را مجذوب پیشینه عجیب و مرموز خود ساخته است و علاوه بر عتیقه‌ها، فرشینه‌ها و آثار هنری بیشماری که در خود جای داده است، منزلگاه ارواح بسیاری نیز می‌باشد. این قلعه که بواسطه ارواح ساکن در آن سالیان درازیست که متروکه مانده است، یکی از جاذبه‌های محبوب تور فرانسه به شمار می‌رود. درون قلعه بریساک حسی غریب و مخوف نهفته است که بی‌شک تجربه ‌آن لرزه بر اندام خواهد نشاند. 

 بازدید از Catacombs of Paris در مدت تور فرانسه

فرانسه در قرن هفدهم میلادی یکی از مراکز سیاسی و اقتصادی مهم جهان به شمار می‌آمد. شهر پاریس به سرعت درحال رشد بود و همین امر آن را با کمبود فضا جهت دفن اجسادش رو به رو ساخته بود. آنان که به دنبال تجربه جنبه‌هایی مخوف و هولناک از تاریخ فرانسه هستند می‌توانند از گورستان‌های زیر زمینی آن دیدن نمایند. گورستان‌های زیر زمینی پاریس تحت عنوان حیطه سلطنت مردگان شناخته می‌شوند و شبکه‌ای گسترده از راه‌ها و تونل‌های حفاری شده در زیر شهر را شامل می‌شوند. هدف از حفاری این راه‌های زیر زمینی چیزی جز دفن و جای دادن میلیون‌ها جسد نبوده است. اجساد در امتداد دیوارها و تونل‌های واقع در سرتاسر این گورستان‌ها مدفون می‌گشتند و این روند تا به امروز ادامه داشته است. اگرچه بازدید از این محل اندکی ترسناک است، با این وجود بسیاری را بواسطه آنکه امکان نظاره آرامگاه میلیون‌ها انسان‌ را بدست می‌دهد مجذوب خود ساخته است.

انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3600

به "شش جاذبه گردشگری ترسناک در فرانسه" امتیاز دهید

1 کاربر به "شش جاذبه گردشگری ترسناک در فرانسه" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش جاذبه گردشگری ترسناک در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید