تکمیل پروژه های عمرانی به ارزش 2000 میلیارد تومان تا خاتمه کار دولت

به گزارش دور زمین، مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه پروژه های عمرانی با ارزش 2000 میلیارد تومان تا انتهای این دولت باید به اتمام برسد، اضافه کرد: دولت توجه ویژه ای بر مناطق مرزی دارد و اثبات این حرف در اختصاص بودجه ها نمود یافته است.

تکمیل پروژه های عمرانی به ارزش 2000 میلیارد تومان تا خاتمه کار دولت

به گزارش خبرنگاران، مرتضی بانک در مراسم شورای اداری و دیدار با نخبگان شهرستان شوط، کارهای اجرا شده در منطقه آزاد ماکو را ارزشمند برشمرد و گفت: 256 برنامه برای 4 سال آینده در بخشهای مختلف در منطقه آزاد ماکو تدوین شده است و در آینده شاهد آن خواهیم بود که منطقه آزاد ماکو به هاب تولیدات کشاورزی تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم با وجود مسائلی که دارند اما با همه این مسائل به آزادی و توسعه کشورشان عشق می ورزند اعلام کرد: مردم ایران به جهان نشان دادند که هیچگاه لحظه ای از توسعه و پیشرفت نه ایستاده و نخواهند ایستاد و همواره همپا با دولت به اهداف خود نزدیک میشود.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در ادامه بر اهداف سفر دکتر روحانی به استان همزمان در هفته وحدت، اشاره و توضیح داد: این سفر هدفی واحد با عنوان به نمایش گذاشتن انسجام و وحدت رنگین کمان اقوام را دنبال می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1249

به "تکمیل پروژه های عمرانی به ارزش 2000 میلیارد تومان تا خاتمه کار دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پروژه های عمرانی به ارزش 2000 میلیارد تومان تا خاتمه کار دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید