توزیع 30 هزار بسته یاری معیشتی در سال روز میلاد پیامبر رحمت(ص)

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از توزیع 30 هزار بسته یاری معیشتی در سال روز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع) در مناطق حاشیه شهر مشهد اطلاع داد.

توزیع 30 هزار بسته یاری معیشتی در سال روز میلاد پیامبر رحمت(ص)

حامد صادقی اظهار کرد: امروز، 13 آبان، مصادف با سال روز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی آستان قدس رضوی با مشارکت خادمان بارگاه منور رضوی در استادیوم امام رضا(ع) شروع شد.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده در این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی بیش از 30 هزار بسته معیشتی آماده سازی و در میان افراد مستضعف که از قبل شناسایی شده اند، به دست خدام امام رئوف(ع) توزیع خواهد شد، گفت: امروز به مناسبت ولادت پیامبر مهربانی ها و رئیس مذهب شیعه در اولین اقدام بیش از 8000 بسته یاری معیشتی با حضور 600 نفر از خدام بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درب منزل خانواده های محروم حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: بسته های یاری معیشتی شامل اقلام غذایی و بهداشتی از جمله برنج، روغن، ماکارونی، رب، پنیر، مواد ضدعفونی، ماسک و... می گردد.

صادقی گفت: آستان قدس رضوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از 500 هزار بسته یاری معیشتی برای خدمت رسانی به محرومان مناطق حاشیه شهر تهیه و توزیع نموده است. برای تهیه این بسته های یاری معیشتی تا به امروز بیش از هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3415

به "توزیع 30 هزار بسته یاری معیشتی در سال روز میلاد پیامبر رحمت(ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 30 هزار بسته یاری معیشتی در سال روز میلاد پیامبر رحمت(ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید