کوشش پلوسی برای سلب اختیارات نظامی و هسته ای ترامپ

به گزارش دور زمین، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که در تبادل نظر با رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح این کشور راهکارهای احتیاطی موجود برای جلوگیری از شروع مخاصمه های نظامی از سوی رئیس جمهور و ممانعت از دسترسی وی به کدهای فعال سازی سلاح های هسته ای را آنالیز نموده است.

کوشش پلوسی برای سلب اختیارات نظامی و هسته ای ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری سی بی اس، نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز آدینه در نامه های به هم حزبی های خود اعلام نمود که امروز با ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا درباره راهکارهای سلب اختیارات نظامی ترامپ و ممانعت از دسترسی وی به سلاح های هسته ای مصاحبه نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نانسی پلوسی در این نامه با برشمردن اقداماتش در واکنش به حمله روز چهارشنبه طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا گفت: امروز صبح من با مارک میلی رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح در مورد راهکارهای احتیاطی موجود برای جلوگیری از شروع مخاصمات نظامی از سوری یک رئیس جمهور بی ثبات و یا منع دسترسی وی به کدهای فعال سازی سلاح هسته ای و صدور فرمان حمله هسته ای صحبت کردم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: شرایط این رئیس جمهور که دچار اختلال مشاعر شده است، از این خطرناک تر نمی گردد و ما باید هرکاری که از دستمان برمی آید برای حفاظت از مردم آمریکا در برابر حملات او به کشورمان و دموکراسی مان انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3775

به "کوشش پلوسی برای سلب اختیارات نظامی و هسته ای ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش پلوسی برای سلب اختیارات نظامی و هسته ای ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید