فعالیت های تفریحی رایگان در بانکوک

به گزارش دور زمین، اگر با بودجه کمی به تور تایلند رفته‌اید، نگران نباشید، شما همچنان می‌توانید از برخی از بهترین جاذبه‌های بانکوک به رایگان دیدن کنید. موزه‌های رایگان، فعالیت‌های تفریحی رایگان و جاذبه‌های گردشگری رایگان، فرصت‌هایی عالی برای لذت بردن از سفرتان به بانکوک فراهم می‌کنند. تفریحاتی که قرار نیست یک بات هم برایتان خرج داشته باشند.

فعالیت های تفریحی رایگان در بانکوک

بازدید از معابد در تور تایلند

بانکوک چندین معبد شگفت‌انگیز دارد و بازدید از بسیاری از آن‌ها رایگان است. معبد Mangkorn Kamalawat در محله چینی‌ها، Wat Indraviharn در دوسیت و Wat Patum Wanaran در مرکز بانکوک (قرار گرفته بین مال‌های Central World Plaza و Paragon)، تنها سه تا از این معبدهای زیبا و تماشایی هستند. برای ورود به این معبدها نیازی به پرداخت هزینه نیست.

بازدید از مرکز فرهنگ و هنر بانکوک

این مرکز هنری مدرن که به تازگی و در سال 2008 افتتاح شده است، روبه‌روی مرکز تجاری فوق‌العاده بزرگ MBK، در آن سوی خیابان قرار گرفته است. آثار هنری این مجموعه در مارپیچ یازده طبقه‌ی ساختمان به نمایش گذاشته می‌شوند. در محوطه بیرونی مجتمع نیز کارهای هنری جذاب و غیر معمولی نصب شده‌اند. بودن در این ساختمان مدرن و خنک در هوای گرم بانکوک، خود به تنهایی ارزش اختصاص دادن چند ساعتی از تور تایلند را دارد.

بازدید از پارک لومفینی در تور تایلند

محبوب‌ترین پارک عمومی بانکوک، فعالیت‌های مفرح و جذابی را در هر ساعتی از روز به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. اگر صبح خیلی زود از خواب بیدار شدید، حدود ساعت 6 به پارک بروید و مردم محلی را در حال رقص با بادبزن، تمرین تایچی و دویدن تماشا کنید. ساعت 6، کلاس‌های فضای باز رایگان ایروبیک برقرار است که هر کسی می‌تواند در آنها شرکت کند.

در بازارهای بی شمار بانکوک بگردید

تور تایلند بدون بازدید از یکی از بازارهای روباز پر هیاهوی این کشور کامل نمی‌شود. بازار Thewet و بازار Khlong Toey هر دو بازارهای سنتی فروش محصولات کشاورزی و محصولات محلی هستند و دیدی عالی از زندگی عادی مردم بانکوک به شما می‌دهند.

از باغ پروانه‌ها و نمایشگاه حشرات بانکوک دیدن کنید

شما می‌توانید در تور تایلند به پارک Rot Fai رفته و در باغ پروانه‌ها از صدها نوع پروانه و انواع حشرات دیگر دیدن کنید. این پارک نزدیک بازار Chatuchak قرار دارد. اگر علاقه زیادی به حشرات ندارید می‌توانید به پارک Queen Sirikit رفته و از گل‌های زیبا و رنگارنگ آنجا دیدن کنید.

در تور تایلند از گالری‌های هنری دیدن کنید

در تور تایلند به یکی از چندین گالری هنری شهر رفته و از آثار هنری مدرن تایلند دیدن کنید. گالری ملکه، آثار هنرمندان با استعداد و جوان از سراسر تایلند را به نمایش می‌گذارد. بسیاری از گالری‌های شهر آثار هنری تایلندی و جنوب شرق آسیایی را به نمایش می‌گذارند.

در تور تایلند از موزه و یادبود Silpa Bhirasri دیدن کنید

این موزه کوچک، آثار Silpa Bhirasri و آثار برخی از شاگردهای شناخته‌شده‌اش را به نمایش گذاشته است. Silpa Bhirasri پدر هنر مدرن تایلند است. این موزه قبلا دفتر کار و استودیوی این هنرمند بوده و تنها به یک فاصله کوتاه پیاده‌روی از Sanam Luang فاصله دارد.

از موزه بانکوکی‌ها دیدن کنید

یکی از جذاب‌ترین موزه‌های بانکوک برای مسافران تور تایلند موزه بانکوکی‌ها است که گاهی با نام موزه مردمی بانکوک شناخته می‌شود. در این موزه زندگی معمولی یک خانواده سطح متوسط در بانکوک در نیمه‌های قرن بیستم به نمایش گذاشته شده است. این موزه در یکی از خیابان‌های جنبی جاده شلوغ Charoen Krung قرار گرفته است.

بازدید از موزه فیل سلطنتی در تور تایلند

این مکان که در گذشته محل اسطبل‌های سلطنتی بوده، به موزه‌ای تبدیل شده که به یکی از موردعلاقه‌ترین حیوانات کشور یعنی فیل اختصاص داده شده است. در این موزه می‌توانید از تخت‌های روان پر تزئینات و زره‌های فیل‌ها دیدن کرده و در مورد این که چرا فیل‌ها این قدر در فرهنگ تایلند مهم هستند اطلاعات کسب کنید.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3717

به "فعالیت های تفریحی رایگان در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های تفریحی رایگان در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید