مشخص مهلت قانونی برای ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی در سال آینده

به گزارش دور زمین، تهران (پانا) - نمایندگان مجلس به مشخص مهلت قانونی برای ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی در سال 1401 پرداختند.

مشخص مهلت قانونی برای ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی در سال آینده

نمایندگان در نشست علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه، 15 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان آنالیز بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، با دو بند الحاقی 8 و 10 تبصره 8 این لایحه موافقت کردند.

در بندالحاقی8 تبصره 8 ماده واحده این لایحه آمده است: از اول فروردین ماه سال 1401، هرگونه اعمال تغییرات در مقررات جهت محدودیت صادرات محصولات کشاورزی، تنها شش ماه پس از ابلاغ آن لازم الاجراء خواهد بود. مصوبات هیأت وزیران از شمول این حکم مستثنی است.

بعلاوه در بند الحاقی 10 تبصره 8 این لایحه آمده است: به منظور جایگزینی پساب فاضلابها به جای آبهای شرب و خام در واحدهای صنعتی، خدماتی و فضای سبز و جذب سرمایه گذار جهت اجرای طرحهای تصفیه فاضلابهای شهری، شرکتهای آب و فاضلاب استانی مکلفند به وسیله مذاکره و تشویق مصرف نمایندگان عمده آبهای شرب و خام در بخشهای صنعتی، خدماتی و فضای سبز که امکان استفاده از پسابها را دارند، شرایطی را فراهم نمایند که این مصرف نمایندگان نسبت به خرید تضمینی پسابها اقدام و بخشی از هزینه سرمایه گذاری را در قالب قرارداد پیش خرید به سرمایه گذار تصفیه پسابها پرداخت و در آینده آب مورد احتیاج خود را از سرمایه گذار تحویل بگیرند./

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4934

به "مشخص مهلت قانونی برای ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی در سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص مهلت قانونی برای ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی در سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید