تور ایتالیا ارزان: تور ایتالیا: تظاهرات در ایتالیا علیه صادرات سلاح برای دولت مستعفی یمن

به گزارش دور زمین، معترضان ایتالیایی با تجمع در بندر شهر جنوا، مانع از بارگیری تسلیحات جهت ارسال برای دولت مستعفی یمن شدند.

تور ایتالیا ارزان: تور ایتالیا: تظاهرات در ایتالیا علیه صادرات سلاح برای دولت مستعفی یمن

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به برترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران، شهفرایندان شهر جنوا در ایتالیا بامداد روز جمعه علیه ارسال تسلیحات برای دولت مستعفی یمن تظاهرات برگزار کردند.

به نوشته وبگاه شبکه راشا تودی، شهفرایندان شهر جنوا از جمله دانشجویان و اعضای اتحادیه های تجاری با در دست داشتن پارچه نوشته ها و پلاکاردهای ضد جنگ به سمت بندر این شهر حرکت کردند.

این معترضان با تجمع در مقابل کشتی تجاری بحری، به بارگیری تسلیحات برای ارسال برای دولت مستعفی یمن اعتراض کردند.

راشا تودی نوشت، در نهایت با فشار معترضان و ایجاد اخلال در فرایند بارگیری این تسلیحات، فرایند ارسال آن ها به یمن به تعویق افتاده است.

علی رغم ادعای سعودی مبنی بر توقف عملیات های نظامی در یمن یک منبع نظامی یمنی اعلام نمود تعداد تجاوزات نو نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه های جنوب حدیده طی یک روز گذشته 103 مورد بوده است.

تجاوزهای ائتلاف سعودی در حالی تداوم می یابد که روز چهارشنبه فرماندهی مشترک نیروهای این ائتلاف متجاوز طی بیانیه ای مدعی توقف عملیات نظامی داخل یمن، با هدف موفقیت رایزنی های سیاسی شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5737

به "تور ایتالیا ارزان: تور ایتالیا: تظاهرات در ایتالیا علیه صادرات سلاح برای دولت مستعفی یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: تور ایتالیا: تظاهرات در ایتالیا علیه صادرات سلاح برای دولت مستعفی یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید