تصویب تشکیل کمیته گردشگری برای سامان دهی و نظارت بر سواحل آذربایجان غربی

به گزارش دور زمین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از تصویب تشکیل کمیته گردشگری و رفاهی زیرمجموعه ستاد ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل و تفرجگاه های استان اطلاع داد.

تصویب تشکیل کمیته گردشگری برای سامان دهی و نظارت بر سواحل آذربایجان غربی

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، علی مصطفوی 17 خرداد 99 اظهار کرد: به منظور آنالیز تخصصی مسائل مربوط به سامان دهی سواحل و تفرجگاه های استان، تشکیل هفت کمیته زیرمجموعه ستاد سامان دهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل و تفرجگاه های استان تصویب شد.

او اضافه کرد: این کمیته ها عبارتند از کمیته گردشگری و امور رفاهی با مسئولیت اداره کل استان، کمیته محیط زیست با مسئولیت اداره کل محیط زیست، کمیته زیرساخت و بهسازی با مسئولیت معاونت امور عمرانی استاندار، کمیته امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال احمر، کمیته انتظامی با مسئولیت نیروی انتظامی، کمیته بهداشتی و درمانی با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و کمیته فرهنگی و تبلیغی با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی عنوان نمود: کمیته های مذکور ظرف مدت یک هفته فرصت دارند تا برنامه های پیشنهادی و اجرایی حوزه مربوطه را تحویل استانداری دهند.

او با اشاره به اینکه شهرستان های ارومیه، نقده و میاندوآب از جمله شهرهای ساحلی استان هستند، گفت: کمیته های هفت گانه در فرمانداری این شهرستان ها هم باید ایجاد گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2727

به "تصویب تشکیل کمیته گردشگری برای سامان دهی و نظارت بر سواحل آذربایجان غربی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصویب تشکیل کمیته گردشگری برای سامان دهی و نظارت بر سواحل آذربایجان غربی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب تشکیل کمیته گردشگری برای سامان دهی و نظارت بر سواحل آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید