ترومسو، انتخاب همیشگی شما برای تور نروژ

به گزارش دور زمین، شهر ترومسو نروژ که با نام پایتخت قطب شمال نیز شناخته می‌شود، مقصدی بسیار محبوب در میان گردشگران تور نروژ است. ترومسو بزرگترین شهر در شمال نروژ و بهترین مکان برای لذت بردن از پدیده شگفت‌انگیز شفق قطبی است. ترومسو در منطقه‌ای قرار دارد که نورهای شمالی برای حدود 6 ساعت در روز قابل مشاهده هستند. اما جاذبه‌های ترومسو به همین ختم نمی‌شوند؛ فعالیت‌های تفریحی متعدد، موزه‌ها، غذاهای عالی و مناظر فوق‌العاده زیبای قطبی، آماده خوش‌آمدگویی به گردشگران هستند.

ترومسو، انتخاب همیشگی شما برای تور نروژ

ترومسو مکانی عالی برای تجربه موسیقی است: از ارکستر سمفونی ترومسو گرفته تا موسیقی الکترونیک، این همان شهری است که گروه مشهور Röyksopp را به دنیا معرفی کرده است. موزه قطبی یکی دیگر از جاذبه‌های این شهر است. در این موزه می‌توانید با تاریخ سفرهای اکتشافی در قطب آشنا شوید. ترومسو همچنین برای افراد ماجراجو مسیرهای اسکی و پرش با چوب اسکی دارد. این شهر به غذاهای خوشمزه‌اش که شامل انواع غذاهای دریایی نیز می‌شود افتخار می‌کند. در دسامبر بازارهای کریسمسی، مکان‌هایی عالی برای خرید کیک، شیرینی و صنایع دستی سنتی نروژ هستند.

ترومسو بهترین مکان برای دیدن شفق قطبی در تور نروژ است. این شهر در منطقه آب و هوایی نیمه قطبی قرار می‌گیرد و زمستان‌هایی سرد و تابستان‌هایی ملایم و کوتاه دارد. شفق قطبی از آگوست تا اواخر آوریل در این منطقه قابل مشاهده است. شب قطبی (روز بدون خورشید) نیز از 21 نوامبر تا 21 ژانویه اتفاق می‌افتد. رسیدن به ترومسو آسان است. بهترین، سریع‌ترین و نسبتا ارزان‌ترین راه برای رسیدن به این شهر پرواز به مقصد فرودگاه Langnes است. گزینه دیگرتان استفاده از اتوبوس یا قطار است.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2887

به "ترومسو، انتخاب همیشگی شما برای تور نروژ" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترومسو، انتخاب همیشگی شما برای تور نروژ" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترومسو، انتخاب همیشگی شما برای تور نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید