تحصیل در تایلند

به گزارش دور زمین، سال تحصیلی دانشگاه های کشور تایلند از ماه ژوئن تا مارس می‌باشد و تعطیلات آن از اول آپریل آغاز شده و تا 31 می ادامه دارد. زبان آموزشی دانشگاه‌های تایلند انگلیسی و تایلندی است.

تحصیل در تایلند

قطع کارشناسی معمولا 4 سال است. ( به غیر از بعضی رشته های خاص مانند معماری و داروسازی که 5 سال و پزشکی و دندانپزشکی که 6 سال است ) دانشجویان برای دریافت مدرک کارشناسی باید دارای حداقل میانگین نمراتی 2 ( متوسط یا C) باشند. تور تایلند فرصتی مناسب برای بازدید از دانشگاه‌های این کشور و انتخاب مسیر تحصیلی شما می‌باشد.

دانشجویان لیسانسیه ای که معدل نمراتی برابر 2/5 (نسبتا خوب یا +C) یا بالاتر داشته باشند می توانند وارد دوره کارشناسی ارشد بشوند. این دوره نیز معمولا 2 سال است و دانشجویان برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد باید معدلی برابر با 3/5 ( خیلی خوب یا +B ) یا بالاتر داشته باشند.

در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که خاطراتی خوشی را برای شما ثبت کنند.

دوره دکتری نیز مستلزم حداقل 3 سال کار پژوهشی و علمی است. یک پروژه پایان ‌نامه دکترا باید دارای بالاترین سطح پیشرفت آکادمیک باشد. دانشجویان همچنین باید گزارشات مطالعاتی و سمینارهایی را در طول مدت تحصیل خود ارائه دهند.

دانشجویان خارجی که ملیت تایلندی ندارند برای تحصیل در دانشگاه ها یا مراکز آموزش عالی تایلند ملزم به داشتن گواهینامه پایان دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی ( برای ورود به مقطع کارشناسی) یا مدرک لیسانس ( برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد) یا مدرک کارشناسی ارشد (برای ورود به مقطع دکتری) می باشند. همچنین بعضی از دانشگاه ها از متقاضیان ورود به دانشگاه، مدرک زبان آیلتس یا تافل درخواست می‌کنند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4027

به "تحصیل در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید