تور سریلانکا ارزان: تجربه یک سفر فراموش نشدنی به سریلانکا

به گزارش دور زمین، مجذوب کننده ترین دیدنی های سریلانکا در یک نگاه

آیا دوست دارید تمام خستگی های کاری تان را پشت سر بگذارید و به یک مسافت دور و به دور از شلوغی ها سفر کنید؟ آیا دوست دارید یک تعطیلات به یاد ماندنی را تا ابد در خاطرات خود ثبت کنید؟ آیا دنبال مکانی برای آرامش و خوشحالی می شد؟ اگر جواب شما به این سوال ها بله است پس سفر به سریلانکا راه چاره سوال های شماست. بنابراین کوله بارتان را ببندید و با خبرنگاران در این سفر مجازی برای شناخت بهتر این کشور فوق العاده آماده شوید.

تور سریلانکا ارزان: تجربه یک سفر فراموش نشدنی به سریلانکا

از سفر با تور سریلانکا ارزان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

قرن هاست سریلانکا یکی از فریبنده ترین مقاصد گردشگری در سرتاسر جهانست. شاید برای خیلی از ایرانی ها هنوز مقصد ناشناخته ای باشد اما بعد از خواندن مطلب زیر متوجه می شوید که دوست دارید هر چه زودتر به این کشور زیبا سفر کنید.

مارکوپلو سریلانکا را به عنوان برترین جزیره در جهان در بین جزیره های هم میزان اش می دانست و اگر به پای صحبت جهانگرد هایی که به این کشور سفر نموده اند بنشینید می بینید که سریلانکا را یکی از هیجان انگیزترین مقاصد جهانگردی ای می دانند که تابحال به آن سفر نموده اند. سریلانکا زیبا و بی نظم است و فرهنگ و تاریخ آن بسیار غنی و جالب توجه است.

قبل از اینکه به معرفی جاذبه های گردشگری این کشور بپردازیم بهتر است چند نکته ضروری را یادآوری کنیم:

برترین زمان برای سفر به سریلانکا

بهترن زمان سفر به سریلانکا بستگی به منطقه ای دارد که می خواهید به آنجا سفر کنید. ماه دسامبر تا مارچ برترین ماه ها برای گردشگری و سفر به این کشور است(هایلند، ساحل غربی و ساحل جنوبی) و ماه می تا سپتامبر برای بازدید از سواحل شرقی مناسب است.

مکان های اقامتی در سریلانکا

در سریلانکا، محل های اقامتی برای ماندن و هتل ها از آن چیزهایی است که اصلا لازم نیست نگرانش باشید. چه در پی جای مالی باشید و چه جایی لوکس و گران قیمت.

حالا به معرفی تعدادی از برترین جاذبه های جهانگردی سریلانکا که از بایدهای بازدید از سریلانکاست می پردازیم:

1-پارک ملی Yala: سفر به سریلانکا بدون بازدید از پارک ملی یالا مطمئنا پشیمانی بزرگی را برای دوستداران حیات وحش در پی دارد. تماشا گروه بزرگ فیل هایی که با خرطوم های بلندشان آب بازی می نمایند و روی هم آب می پاشند و گربه های وحشی ای که در بین شاخ و برگ درختان خانه نموده اند و لم داده اند واقعا جالب است. یکی از انتخابهای خوبی که در این پارک پیش رو دارید این است که می توانید سافاری طبیعت گردی را در آن تجربه کنید. بعلاوه می توانید در یالا کمپ بزنید و شب را زیر نور ستاره های درخشان سپری کنید. یالا برترین فرصت تان برای عکاسی در حیات وحش خواهد بود.

2-نووارا الیا(Nuwara Eliya): نووارا الیا یکی دیگر از جاهای تماشای سریلانکاست که بیشتر بخاطر مزرعه های سرسبز چایی و چشم انداز فوق العاده زیبا، تپه های بلند و شیب دار سبز و قطاری که انگار از فیلم های هری پاتر بیرون آمده معروفیت دارد. اگر این منطقه را بهشت سریلانکا بنامیم اغراق نیست.

3-سیگیریا (Sigirya): سیگیریا یا کوه خاطرات یکی از میراث های جهانی و یکی از شگفت انگیزترین مکان های تماشای در سریلانکا است. در نگاه اول اینطور به نظر می رسد که این صخره بزرگ بطور ناگهانی از ناکجا سر درآورده و از هر چیزی که در اطرافش است بسیار بلندتر است. برای رسیدن به بالای صخره باید کوه پیمایی کنید اما همینکه به بالا رسیدید با چشم انداز ای واقعا زیبا از اطراف و قلعه سیگیریا روبرو می شوید. این مکان جایی است که واقعا ارزش تماشا دارد و به هر قیمتی نباید از دست بدهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4754

به "تور سریلانکا ارزان: تجربه یک سفر فراموش نشدنی به سریلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا ارزان: تجربه یک سفر فراموش نشدنی به سریلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید