رفتن به تور تایلند در فصل پرگردشگر

به گزارش دور زمین، آن چیزی که شما را به سمت تایلند جذب می‌کند، چه سواحل زیبایش باشد، چه بانکوک هیجان‌انگیز، یا تاریخ و بناهای باستانیش یا غذاهای معروفش، فرقی نمی‌کند، شما دوست دارید در بهترین زمان به تور تایلند بروید تا بتوانید بیشترین بهره را از سفرتان ببرید. در بیشتر نقاط تایلند، فصل پرگردشگر از نوامبر شروع شده و تا پایان ژانویه ادامه پیدا می‌کند. بسیاری این فصل را از نوامبر تا پایان مارس می‌دانند.

رفتن به تور تایلند در فصل پرگردشگر

اگر به این فکر می‌کنید که در فصل پرگردشگر به تور تایلند بروید، احتمالا در مورد آب و هوا، هزینه‌ها و میزان شلوغی این فصل سوال‌هایی دارید. و آیا فصل پرگردشگر در تمام کشور زمان و شرایط یکسانی دارد؟ قبل از این که به این سوالات پاسخ دهید، اشاره کنیم که فصل کم گردشگر از جولای تا اکتبر است. این زمان از سال فصل باران‌های موسمی است و وقت مناسبی برای سفر نیست.

آب و هوا در فصل پرگردشگر تایلند چگونه است؟

فصل پرگردشگر با فصل خنک تایلند همزمان است. دما در این دوره بین 20 تا 25 درجه سانتیگراد و بارش باران کم است. با این که تایلند در بعضی زمان‌ها می‌تواند به شکل آزاردهنده‌ای گرم و مرطوب باشد، اما در فصل پرگردشگر در بیشتر نقاط کشور (شامل بانکوک و پوکت)، هوا فوق‌العاده مطبوع است. روزها همچنان به اندازه کافی آفتابی و گرم هستند و می‌توان با خیال راحت از سواحل لذت برد. بعدازظهر هوا خنک و مطبوع است و اگر در تور تایلند در بانکوک هستید، بعد از 5 دقیقه بودن در فضای آزاد خیس عرق نمی‌شوید. جای تعجب ندارد که این زمان، پر طرفدارترین وقت برای سفر به تایلند است.

آیا فصل پرگردشگر تایلند گرانتر است؟

بله، رفتن به تور تایلند در فصل پرگردشگر هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت، همانطور که رفتن به هر مقصد گردشگری دیگری در این دوره گران خواهد بود. مهم نیست شما از کجا و یا به کجا پرواز می‌کنید، قیمت پروازها در زمان کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی اغلب گرانتر از باقی سال هستند. هتل‌ها، مخصوصا در پوکت، در این زمان پر متقاضی، قیمت‌ها را از 30 تا 100 درصد بالا می‌برند. بهره بردن از قیمت‌های خوب و تخفیف‌دار در فصل پرگردشگر فوق‌العاده سخت خواهد بود و در پایان دسامبر و اوایل ژانویه غیر ممکن است.

آیا تایلند در فصل پرگردشگر شلوغ است؟

فصل پرگردشگر، محبوب‌ترین وقت از سال در بین مسافران تور تایلند است، ولی به این معنی نیست که شلوغی جمعیت غیر قابل تحمل است، مخصوصا اگر به مناطق کمتر محبوب تایلند سفر می‌کنید. پوکت و دیگر سواحل معروف این کشور در زمان فصل پرگردشگر فوق‌العاده شلوغ می‌شوند.

آیا فصل پرگردشگر تایلند استثناهایی هم دارد؟

چند استثنا در فصل پرگردشگر تایلند وجود دارد. کو سامویی و دیگر جزایر این منطقه، الگوی آب و هوایی متفاوتی با باقی کشور دارند. در سامویی در نوامبر باران بیشتر از ماه‌های دیگر می‌بارد، بنابراین فصل پرگردشگر برای این منطقه تا دسامبر شروع نمی‌شود.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3718

به "رفتن به تور تایلند در فصل پرگردشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتن به تور تایلند در فصل پرگردشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید