تاج: پیام من برای تیم امید تاریخی بود؛ پشت شکست پنهان نمی شوم، کی روش می آید و ایران را قهرمان آسیا می نماید

به گزارش دور زمین، رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پیامش برای اعضای تیم امید تاریخی بود، گفت که پشت شکست این تیم پنهان نمی گردد.

تاج: پیام من برای تیم امید تاریخی بود؛ پشت شکست پنهان نمی شوم، کی روش می آید و ایران را قهرمان آسیا می نماید

مهدی تاج در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره حذف تیم امید از بازی های آسیایی 2018 اندونزی، گفت: بازیکنان و مربیان تیم امید تمام کوشش خود را به کار گرفتند تا در بازی های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشند. از تمام اعضای تیم تشکر می کنم و باید همه به این نکته توجه داشته باشند که ما برخلاف بسیاری از کشورها تیم زیر 21 سال خود را به جای تیم زیر 23 ساعت به این رقابت ها فرستادیم.

وی با اشاره به پیامی که برای اعضای تیم امید صادر و از آنها تشکر کرد، گفت: فکر می کنم برای اولین بار بود که یک رئیس فدراسیون پس از شکست چنین پیامی صادر می کرد. من هیچ گاه عادت ندارم پشت شکست ها پنهان شوم و پیامم نیز چنین موضوعی را نشان می دهد.

تاج ادامه داد: مسئولیت اعزام تیم با من بود و در پیامم نیز تاکید کردم که هدف ما المپیک 2020 توکیو است. الان هم با تمام وجود اعلام می کنم که تصمیم تاریخی برای اعزام تیم زیر 21 سال به بازی های آسیایی را تایید می کنم چرا که اعتقاد دارم این جوانان می توانند در راه المپیک 2020 توانایی خود را نشان دهند و پس از سال ها تیم امید را به المپیک برسانند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اشتباهاتی نظیر اشتباه استراتژیک در بازی با میانمار نیز داشتیم اما با این حال مجموعه تیم امید تمام کوشش خود را به کار بست. با تمام وجود از کادرفنی و بازیکنان تیم امید حمایت می کنم. این بازیکنان باید بازی های زیادی برگزار نمایند و از شکست نترسند تا برای حضور در المپیک آبدیده شوند.

وی بیان کرد: پیام من این پیام را داشت که مربیان بازیکنان تیم امید بدانند فدراسیون حامی آنهاست و با تمام قدرت شرایط را برای آماده سازی این تیم فراهم خواهد نمود. این یک پیام تاریخی بود که یک رئیس فدراسیون با وجود شکست و حذف تیمش، از بازیکنان و مربیان تشکر و از آنها حمایت کند. فکر می کنم چنین چیزی تاکنون وجود نداشته است که با وجود شکست، رئیس فدراسیون پیام تشکر اینچنینی صادر کند.

تاج در خاتمه درباره شرایط کی روش و اینکه تکلیف این مربی به کجا کشیده شد، به خبرنگاران گفت: کی روش به زودی به ایران می آید و تیم ملی را قهرمان جام ملت های 2019 آسیا خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 149

به "تاج: پیام من برای تیم امید تاریخی بود؛ پشت شکست پنهان نمی شوم، کی روش می آید و ایران را قهرمان آسیا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: پیام من برای تیم امید تاریخی بود؛ پشت شکست پنهان نمی شوم، کی روش می آید و ایران را قهرمان آسیا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید