بخشی: بازیکنان در لیگ تکواندو شرایط بدنی خوبی نداشتند، می خواهم در کسب طلای آسیا دَبِل کنم

به گزارش دور زمین، قهرمان تکواندو آسیا گفت: تعطیلی مسابقات باعث شده بود که بازیکنان زیاد تمرین نداشته و از شرایط بدنی چندان خوبی برخوردار نباشند.

بخشی: بازیکنان در لیگ تکواندو شرایط بدنی خوبی نداشتند، می خواهم در کسب طلای آسیا دَبِل کنم

امیرمحمد بخشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد کیفیت برگزاری رقابت های لیگ برتر تکواندو گفت: تعطیلی مسابقات باعث شده بود که بازیکنان زیاد تمرین نداشته باشند و از شرایط بدنی چندان خوبی برخوردار نباشند. من با توجه به تمریناتی که در اردوی تیم ملی تکواندو داشتم از لحاظ بدنی در شرایط متعادلی قرار داشتم و خدا را شکر توانستم در هر دو ملاقات که به میدان رفتم به فزونی دست پیدا کنم. تیم ما توانست در هر 4 ملاقات خود به فزونی دست پیدا کند و به مرحله نیمه نهایی صعود کند. امیدوارم با تداوم این فرایند در مرحله بعد نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نایب قهرمان بازی های آسیایی در مورد اینکه جدال قهرمانی میان کن و شهرداری ورامین خواهد بود، عنوان نمود: ما و شهرداری ورامین به عنوان تیم اول از گروه های خود صعود کردیم و در مرحله نیمه نهایی با هم ملاقات نخواهیم داشت و در صورت فزونی مقابل رقبای خود در ملاقات پایانی به مصاف هم خواهیم رفت. امیدوارم در زمان باقی مانده تا مرحله نهایی مسابقات با تمرینات مناسب و پشتکار و کوشش بچه ها در بهترین شرایط قرار داشته باشیم تا در صورت ملاقات با شهرداری ورامین که از بازیکن ملی پوش و خوبی برخوردار است به فزونی برسیم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قصد تغییر وزن خواهد داشت، گفت: تابع تصمیمات کادرفنی هستم و در هر وزنی کادرفنی صلاح بداند مبارزه خواهم کرد. امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف شرایط اوزان روشن گردد تا بتوانیم با تمرینات مناسب جسمانی و روحی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان آماده کنیم. تمام هدفم من کسب دومین مدال طلای آسیا است و قصد دارم در کسب مدال طلای این مسابقات دَبِل کنم.

بخشی در مورد برنامه های خود برای مسابقات آینده عنوان نمود: قطعاً هدف هر تکواندوکاری المپیک است و من نیز کوشش می کنم در دوره آینده المپیک حضور داشته باشم. خوشبختانه من و عرفان ناظمی توانستیم در مسابقات تیمی سهیمه المپیک توکیو را کسب کنیم و این فرصت را خواهم داشت جو رقابت های المپیک را تجربه کنم. برای کسب سهمیه المپیک نیز قصد دارم در وزن 80- کیلوگرم به میدان بروم و برای انتخابی مسابقات دنیای نیز با طبق نظر کادرفنی تصمیم خواهم گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4105

به "بخشی: بازیکنان در لیگ تکواندو شرایط بدنی خوبی نداشتند، می خواهم در کسب طلای آسیا دَبِل کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی: بازیکنان در لیگ تکواندو شرایط بدنی خوبی نداشتند، می خواهم در کسب طلای آسیا دَبِل کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید