بیانی: هیئت رئیسه به خاطر شرایط افتضاح فدراسیون فوتبال، جسورانه دنبال عزل عزیزی خادم است

به گزارش دور زمین، مربی نساجی اقدام هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل رئیس فدراسیون را جسورانه خواند و گفت که آنها به علت شرایط افتضاح فدراسیون چنین تصمیمی گرفتند.

بیانی: هیئت رئیسه به خاطر شرایط افتضاح فدراسیون فوتبال، جسورانه دنبال عزل عزیزی خادم است

شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست سه بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر، گفت: زورمان به همه چیز می رسید به جز داور. اگر ساکت الهامی آن حرف ها را زد و گفت ضعیف بوده است، منظورش چیز دیگری بود. داور خیلی به ضرر نساجی سوت زد. روی دو اشتباه خودمان گل خوردیم ولی داور به بازیکنان اخطار بی جهت می داد. تعیین شد که گل دوم نساجی هم آفساید نبود. اگر این گل سالم گرفته می شد، شرایط بازی تغییر می کرد. راحت می توانستیم بازی را ببریم و بازنده نباشیم ولی عوامل زیادی باعث شد چنین نتیجه ای رقم بخورد.

وی با اشاره به اظهارات الهامی پس از شکست نساجی برابر پرسپولیس توضیح داد: خیلی ها تصور کردند الهامی از روی ضعف خودش چنین حرف هایی زده، ولی بحث او او مسائل بیرون زمین بود و نمی خواست نامی از کسی ببرد. بازیکنان ما در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردند و فشار چنان زیاد شد که حامد لک خودش را روی زمین می انداخت، طوری که یحیی گل محمدی به دروازه بان تیمش گفت که از روی زمین بلند گردد.

بیانی اعلام کرد: بازی به علت دیر آمدن نیروی انتظامی به استادیوم با تأخیر شروع شد. همین مسئله تمرکز تیم مان را بهم زد و در 10 دقیقه اول بازی دو گل روی اشتباه دریافت کردیم. موضوع بعدی، لباس تیم ها بود که خیلی اذیت مان کرد. مگر می گردد باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس لباس کامل نداشته باشد؟ آنقدر لباس ناقص بود که جوراب های شان را از یک فروشگاه خریداری کردند. پرسپولیسی ها یکدست لباس کامل نداشتند. ما میزبان بودیم و رنگ پیراهن و شورت تعیین بود و پرسپولیس باید لباس مخالف بر تن می کرد.

مربی نساجی ادامه داد: لباس های دو تیم آنقدر شبیه بهم بود که بازیکنان نمی توانستند همدیگر را در زمین پیدا نمایند. الهامی چند بار فریاد زد که با این شرایط نمی توان بازی کرد، چون تعیین نبود کدام تیم نساجی است و کدام تیم پرسپولیس. این مسئله روی اعصاب هر دو تیم بود و حتی زننده گل اول پرسپولیس (کمال کامیابی نیا) به داور گفت تشخیص بازیکنان سخت است. پاسخ داور اما این بود که ناظر گفته بازی باید برگزار گردد. اعتراض اصلی الهامی به لباس ها بود. درست است تیم مقابل پرسپولیس بود ولی نباید زور بگویند.

بیانی گفت: تصویر پای علیرضا حقیقی منتشر شد که چطور آسیب دید. بازیکن حریف باید در برخورد با دروازه بان ما اخراج می شد. باز هم می گویم زورمان به مسائل بیرون از زمین نرسید. به گفته بازیکنانی که با الهامی کار نموده اند او یکی از برترین مربیان ایران است و اگر حرفی زد از روی بزرگی اش بود.

وی در ادامه گفت وگو با خبرنگاران در مورد اقدام هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: باید قبلاً این کار صورت می گرفت ولی این بار اعضای هیئت رئیسه جسورانه چنین تصمیمی گرفتند. 40 سال است در این فوتبال حضور دارم، کشورهای مختلف جهان پیشرفت نموده اند ولی ما هنوز درگیر پول داوران و مسائل مختلف هستیم. در هیئت رئیسه فدراسیون افرادی مثل میرشاد ماجدی حضور دارد که آدم کوچکی نیست، او بازیکن تیم ملی بوده و تحصیل نموده است. وقتی هیئت رئیسه دید که شرایط افتضاح است چنین تصمیمی گرفت. آنها دیدند رئیس فدراسیون با کسی مشورت نمی کند و در پی عزل افتادند. هر کسی رئیس فدراسیون فوتبال می گردد باید با مشورت کارها را پیش ببرد. ماجرای اتوبوس تیم ملی به آن شکل رخ داد و بازیکن خطاکار پس از بازی اصلی تیم ملی دو جلسه محروم شد ولی عضو هیئت رئیسه را 6 ماه به خاطر اینکه دنبال عزل است، محروم کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5264

به "بیانی: هیئت رئیسه به خاطر شرایط افتضاح فدراسیون فوتبال، جسورانه دنبال عزل عزیزی خادم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: هیئت رئیسه به خاطر شرایط افتضاح فدراسیون فوتبال، جسورانه دنبال عزل عزیزی خادم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید