چرا به بانکوک برویم؟ چه زمانی به بانکوک برویم؟ در بانکوک کجا برویم؟

به گزارش دور زمین، بانکوک که توسط مجله Travel + Leisure برای چهار سال متوالی بهترین شهر دنیا انتخاب شده و توسط Global Destination Cities Index پربازدیدترین شهر دنیا شناخته شده است. اگر هنوز برای رفتن به تور بانکوک دودل هستید، این مطلب را بخوانید.

چرا به بانکوک برویم؟ چه زمانی به بانکوک برویم؟ در بانکوک کجا برویم؟

چرا به تور بانکوک برویم؟

پایتخت تایلند، بانکوک، سحرآمیزترین شهر جنوب شرقی آسیا است، برخوردی شاخ به شاخ بین سنت و مدرن گرایی. بازدید کنندگانی که اولین بار از این شهر دیدن می کنند، ممکن است از حضور در دره ای احاطه شده از آسمان‌خراش‌های بتونی و پر از بیلبورد های تبلیغاتی جا بخورند، ولی کمی از خیابان ها و جاده های اصلی دور شوید و به سمت کوچه های بی شمار شهر پا بگذارید و آن جاست که فرهنگ تایلندی همه جا در جریان است. محفلی از بوها، مزه ها، صداها و دیدنی هایی که امکان ندارد فراموششان کنید.

قطار هوایی و سیستم مترو، بیشتر این ابر شهر را قابل گشتن می کند، و بازدید کننده ها را از منزل گاه های خود بیرون کرده و به سمت یک معبد بودایی درخشان یا یک بازار طلسم های باستانی در فاصله چند دقیقه ای روانه می کند. سفرهای بر روی رودخانه، مراکز خرید و البته زندگی شبانه بانکوک، یک تجربه شهری شرق دور را تعریف می کنند.

با وجود آشفتگی های سیاسی مداوم تایلند، حکومت نظامی و اخیرا کودتای نظامی، بانکوک همچنان یکی از امن ترین شهرهای جهان باقی مانده است. خشونت علیه بازدیدکنندگان خارجی همچنان فوق العاده نادر است. با این حال بازدیدکننده ها باید از تظاهرات بزرگ که ممکن است به خشونت کشیده شوند دوری کنند.

گرمای تابستان ممکن است بعضی از بازدید کننده های تور بانکوک را شل کند، ولی جشن سال نوی تایلند (Songkran در نیمه های آوریل جشن گرفته می‌شود) تجربه ای است که نمی توان رد کرد. برای یک هفته، پایتخت، به صحنه مبارزه کودکان و بزرگسال نماها تبدیل می شود، که مسلح به تفنگ آبپاش و سطل های آب در خیابان های شهر پرسه می زنند و به تمام رهگذران آب می پاشند. گفتنی است بازدیدکننده های خارجی، محبوب ترین هدفها هستند. با وجود گرما، این زمان، زمان بسیار مناسبی برای مشارکت در مهمترین فستیوال تایلند است.

چه وقت به تور بانکوک برویم؟

بانکوک در فصل سرما در بهترین حالتش است، از نوامبر تا فوریه، بعد از موسم بارندگی و قبل از گرمای خیس عرق کننده ای که ماه مارچ شروع می شود. آوریل، می و ژوئن، فوق العاده گرم هستند (نشستن بر روی موتور سیکلت در طول روز مانند سواری از درون یک توفان آتش است). البته معمولا نیمه های ژوئن باران شروع می شود، غبار را از هوا می گیرد و باعث رشد گیاهان می شود. فصل بارانی در واقع زمان خیلی خوبی برای رفتن به تور تایلند است، توریست های کمتر، دمای کمتر و بارش های گه گاه موسمی که خیابان ها را پر آب کرده و بچه ها را بیرون می کشد تا بازی کنند.

در بانکوک کجا برویم؟

مستقیم بروید به منطقه Rattanakosin در کنار رود Chao Praya، برای دیدن Royal Palace، Wat Phra Kaew و Wat Po و همزمان از Wat Arun که در کنار آب قرار دارد دیدن کنید. یک سفر به مناطق خرید و زندگی شبانه پایین شهر، همزمان با بازدید از خانه Jim Thompson (دور و بر جاده Sukhumvit) فراموش نشود.

قبل از رفتن به تور بانکوک چه بدانیم؟

شماره تلفن سفارت، آدرس آن و در کل روشی که می توانید از طریق تلفن ارتباط برقرار کنید را بدانید. مرکز اطلاعات بانکوک در 17/1 Phra Athit Road قرار دارد و همه روزه از 9 صبح تا 7 شب باز است. شماره تماس پلیس توریست تایلند 1155 است.

انتقاد از سلطنت به شدت خلاف قانون است. وقتی از معبدهای بودایی دیدن می کنید، باید لباس پوشیده داشته باشید و کفش هایتان را درآورید.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3606

به "چرا به بانکوک برویم؟ چه زمانی به بانکوک برویم؟ در بانکوک کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا به بانکوک برویم؟ چه زمانی به بانکوک برویم؟ در بانکوک کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید