ده تا از بهترین کارهایی که می توانید در سنگاپور انجام دهید

به گزارش دور زمین، شهر/کشور سنگاپور ممکن است خیلی بزرگ نباشد، ولی به اندازه کافی فضا برای جای دادن برخی از باورنکردنی‌ترین ابداعات دنیا، دستاوردهای معماری و تفریحات بی‌نظیر در اختیار دارد. تعداد زیادی جاذبه‌های آینده‌نگرانه، دلپذیر و عجیب هر سال تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا را به تور سنگاپور می‌کشاند. در ادامه با ما همراه باشید و با 10 تا از بهترین و باحال‌ترین کارهایی که می‌توانید در سنگاپور انجام دهید آشنا شوید.

ده تا از بهترین کارهایی که می توانید در سنگاپور انجام دهید

در تور سنگاپور بر روی پل Helix پیاده‌روی کنید

این پل شما را به مجموعه فوق‌العاده مشهور تفریحی اقامتی Marina Bay Sands می‌رساند. خود پل سازه‌ای تماشایی و تاثیرگذار دارد. این سازه به شکلی طراحی شده که یادآور DNA انسانی باشد و البته این کار را نیز خوب انجام می‌دهد. منظره شب‌های این پل وقتی با هزاران چراغ نورپردازی می‌شود فوق‌العاده زیبا است. در تور سنگاپور بازدید از این پل را از دست ندهید.

در سنگاپور در هتل Parkroyal اقامت کنید

این هتل خاص سنگاپور یکی از منحصر به فردترین و خارق‌العاده‌ترین هتل‌هایی است که به عمرتان خواهید دید. هتل PARKROYAL on Pickering محیط زیست را خیلی جدی می‌گیرد. این هتل را می‌توان یک نسخه مدرن از باغ‌های معلق افسانه‌ای بابل در نظر گرفت. به خاطر استفاده از مقدار زیادی از تکنولوژی‌های ذخیره انرژی در هتل، Parkroyal سنگاپور جایزه‌های بین‌المللی مختلفی را از آن خود کرده است.

در تور سنگاپور غذاهای محلی را مزه کنید

گزینه‌هایی که در زمینه خوراک در سنگاپور در اختیار دارید بی‌پایان هستند. سنگاپور با گستره فوق‌العاده متنوع خوراک‌هایش یک بهشت واقعی برای عاشقان غذا است؛ بهشتی که هر کسی که غذا خوردن را دوست دارد تنها می‌تواند در رویاهایش آن را تصور کند. از رستوران‌های 5 ستاره مجلل گرفته تا سرآشپزهای خیابانی در بازارهای شهر، در تور سنگاپور در هر گوشه‌ای یک ضیافت برای حس چشایی‌تان آماده شده است.

در تور سنگاپور سافاری شبانه را تجربه کنید

این باغ وحش سنگاپور محل زیست 300 گونه حیوان شب‌زی است. سافاری شبانه بیشتر اوقات به عنوان بهترین تفریح شبانه تور سنگاپور شناخته می‌شود. Night Safari هفت بخش اکولوژیک مختلف دارد و برخی از گونه‌های در خطر انقراض حیواناتی مانند اسب آبی، کرگدن، ببر، شیر، گرگ و بسیاری حیوانات دیگر را در خود جای داده است.

در تور سنگاپور از Marina Bay Sands دیدن کنید

این مجموعه تفریحی اقامتی، شامل سه آسمان‌خراش است که در بالاترین بخش به همدیگر متصل شده‌اند. استخر بی‌انتهای معروف این مجموعه در آن قسمت قرار دارد. این مجموعه یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر برای گردشگران تور سنگاپور است. این مجموعه شامل هتل، بخش تفریحی، مرکز خرید و تعداد زیادی رستوران و کافه است.

در تور سنگاپور به دیدن پارک Gardens by the Bay بروید

این پارک فوق‌العاده بزرگ شامل باغ‌های متنوع، گیاهان نادر و مسیرهای پیاده‌روی بسیار است. این ویژگی‌ها این پارک را به مکانی مناسب برای گذراندن یک بعد از ظهر آرامش‌بخش و محلی خوب برای قدم زدن در تور سنگاپور تبدیل می‌کنند. بخش شگفت‌انگیز و مسحورکننده پارک درختان مصنوعی غول‌پیکری هستند که شب هنگام نورپردازی شده و دورنمای شهر را بیش از پیش به شهری از آینده تبدیل می‌کنند.

در تور سنگاپور قایق سواری کنید

رودخانه سنگاپور نقش اصلی را در توسعه این شهر داشته است. برای قرن‌ها این رودخانه شریان اصلی سنگاپور بوده است؛ معبری که سفر و تجارت را برای این شهر به ارمغان آورده است. امروزه این رودخانه به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های تفریحی برای گردشگران تور سنگاپور تبدیل شده است: رسیدن به شهر و دیدن منظره خارق‌العاده‌اش از آب.

در تور سنگاپور به جزیره Sentosa بروید

جزیره Sentosa با فاصله کمی در جنوب سنگاپور قرار گرفته و مکانی عالی برای دور شدن از شلوغی و زرق و برق شهر است. به خاطر سواحل شنی عالی و امکانات تفریحی فوق‌العاده زیادش، این جزیره مقصدی عالی برای تمام مسافران تور سنگاپور است. مجموعه‌های تفریحی Universal Studios Singapore و Resorts World Sentosa نیز در این جزیره قرار گرفته‌اند.

در تور سنگاپور محله چینی‌ها را بگردید

گفته می‌شود محله چینی‌های سنگاپور یکی از قدیمی‌ترین این محله‌ها در دنیا است. این منطقه اصیل و منحصر به فرد بوده و یک مکان ثبت شده در میراث ملی سنگاپور است. گردشگران تور سنگاپور می‌توانند در این منطقه انواع مختلف مغازه‌ها، فروشگاه‌های کارهای هنری، رستوران‌ها و سرگرمی‌های متنوع را پیدا کنند.

در سنگاپور از موزه و معبد یادگار دندان بودا دیدن کنید

این جاذبه گردشگری سنگاپور یکی از مشهورترین معبدهای بودایی در دنیا است. معماری بنا و آثار اعجاب‌انگیز داخل معبد، نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند و حال و هوای روحانی معبد روحتان را جلا می‌دهد. معبد و موزه Buddha Tooth Relic از مکان‌هایی است که در تور سنگاپور باید حتما آن را ببینید.

انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3596

به "ده تا از بهترین کارهایی که می توانید در سنگاپور انجام دهید" امتیاز دهید

1 کاربر به "ده تا از بهترین کارهایی که می توانید در سنگاپور انجام دهید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده تا از بهترین کارهایی که می توانید در سنگاپور انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید