ده تا از بهترین کارهایی که میتوانید با فرزندانتان در بانکوک انجام دهید

به گزارش دور زمین، بانکوک برای هر بچه‌ای چیزی برای ارائه دارد. در بانکوک کلی ماجراجویی و تفریح برای کوچکترها وجود دارد و انتخاب‌ها بی نهایت هستند. از کاوش در دنیای زیر آب گرفته تا یک سفر هیجان‌انگیز بر روی رودخانه Chao Phraya و کلی تفریح در پارک‌های آبی، مطمئن باشید به کودکتان در بانکوک خوش خواهد گذشت. بازدید از تعداد زیادی معبد و انجام فعالیت‌های فرهنگی که (بیشتر) بچه‌ها هم به اندازه شما از آن لذت می‌برند به کنار، در ادامه چند تا از مکان‌های جذاب برای بچه‌ها در بانکوک را به شما معرفی می‌کنیم.

ده تا از بهترین کارهایی که میتوانید با فرزندانتان در بانکوک انجام دهید

Kidzania در مجتمع خرید Siam Paragon بانکوک

Kidzania بدون شک نوآورانه‌ترین و جدیدترین جاذبه آموزشی بانکوک برای بچه‌ها است. Kidzania به شکل شهری کوچک و مینیاتوری ساخته شده و هر گوشه از آن شغل یا حرفه‌ای به بچه‌ها به صورت عملی آموزش داده می‌شود. Kidzania بانکوک مانند هیچ جایی که تا قبل از این دیده‌اید نیست و سطح جدیدی از تفریح و شادی را برای بچه‌ها ایجاد کرده است. یک شرکت مکزیکی این مراکز تفریحی و خانوادگی را می‌سازد. این شرکت اولین این مجموعه‌ها را در سال 1999 در Santa Fe ساخت، بعد از آن 11 تای دیگر در نقاط مختلف دنیا ساخته شد و شعبه بانکوک آن از آخرین‌هایی است که در دنیا ساخته شده است.

Imaginia Playland در مجتمع خرید Emporium بانکوک

بعد از Kidzania که چند سال پیش در مجتمع تجاری Siam Paragon افتتاح شد، Imaginia Playland احتمالا مدرن‌ترین، خلاقانه‌ترین و مفرح‌ترین جاذبه توریستی بانکوک برای بچه‌ها است. در محوطه‌ای 1400 متر مربعی در مجتمع تجاری تازه بازسازی شده Emporium بانکوک، 19 قسمت مختلف برای سرگرمی بچه‌ها ساخته شده است. از این میان، جنگل رویا (مجموعه‌ای از تورهای فنری و رنگی که بچه‌ها بر روی آن‌ها می‌پرند و بازی می‌کنند) و یک کوه بادی که بچه‌ها از آن بالا می‌روند و از سرسره پایین می‌آیند بهترین‌ها هستند.

در Si Lom بانکوک، یک بوئینگ 737 را به پرواز در بیاورید (با شبیه ساز البته)

یک شبیه‌ساز پرواز یک هدیه فوق‌العاده برای هر کسی است، از بچه‌های کوچکی که آرزوی خلبان شدن دارند گرفته تا کسانی که عاشق هواپیماها هستند. تحقیقات نشان داده کسانی که از پرواز کردن با هواپیما می‌ترسند، شبیه‌ساز پرواز کمک بسیاری به آن‌ها می‌کند. تجربه این شبیه‌ساز آن قدر واقعی است که این کابین خلبان در بانکوک برای ساخت سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در مورد قیمت نیز این شبیه‌ساز پرواز در بانکوک، از بسیاری از نمونه‌های مشابهش در استرالیا و اروپا ارزان‌تر است.

در منطقه Sukhumvit بانکوک در Flow Rider موج سواری کنید

Flow Rider یک ماشین موج‌ساز در قلب بانکوک و یک راه فوق‌العاده عالی برای خانواده برای تفریح کردن، ورزش کردن، خنک شدن و یاد گرفتن یک ورزش جدید است. در این نوع از موج سواری مصنوعی، بر روی یک سطح شیب‌دار لایه‌ای نازکی از آبی با فشار خیلی زیاد به سمت بالا پمپ می‌شود تا یک موج بزرگ در اقیانوس را شبیه‌سازی کند.

موزه سه بعدی خطای چشم در Art in Paradise در مجتمع خرید Esplanade بانکوک

موزه سه بعدی خطای چشم Art in Paradise، یک جاذبه تعاملی پر طرفدار و موفق است که ابتدا در پاتایا راه‌اندازی شده بود و هم اکنون در مجتمع خرید Esplanade در جاده Ratchada بانکوک نیز افتتاح شده است. این موزه خطای چشم، مکانی عالی برای گذراندن چند ساعت مفرح و شادی‌آور با خانواده، دوستان و بچه‌ها مخصوصا در یک روز بارانی بانکوک است. مجتمع خرید Esplanade بانکوک در محدوده بیرونی بانکوک قرار گرفته ولی ایستگاه MRT (قطار شهری بانکوک) دقیقا روبه‌روی مجتمع واقع شده است.

اسکیت سواری در مجتمع CentralWorld بانکوک

این تفریح خنک و باحال یک راه خوب برای دور شدن از گرمای بانکوک است. بانکوک چندین محوطه‌ی اسکیت بسیار خوب دارد، یکی از آن‌ها حتی به اندازه زمین‌های اسکی المپیک است. اگر اسکیت روی یخ زیاد بلد نیستید می‌توانید در این زمین‌های اسکیت بانکوک آموزش ببینید. اگر که حرفه‌ای هستید که فقط یک چیز برای گفتن می‌ماند: در تور تایلند خود تا می‌توانید خوش بگذرانید.

پارک آبی سیام بانکوک

در پارک آبی سیام بانکوک همه نوع استخر و سواری برای تمام سنین وجود دارد. بچه‌ها عاشق آب بازی هستند و بزرگترها هم می‌توانند گوشه‌ای در سایه استراحت کنند یا با بچه‌ها همراه شوند و با آن‌ها بازی کنند. آن قدر کار برای انجام دادن در این پارک آبی بانکوک وجود دارد که می‌تواند تمام روز شما را پر کند. در این پارک غیر از سرگرمی‌های آبی تعدادی سواری مهیج نیز وجود دارد که تضمین می‌کنند به فرزندتان خوش خواهد گذشت.

موزه Children's Discovery در منطقه Chatuchak بانکوک

موزه Children's Discovery بانکوک در سال 2014 نوسازی‌های عظیمی را پشت سر گذاشت. در این نوسازی‌ها 70 میلیون بات (واحد پول تایلند) برای بهبود امکانات داخلی و بیرونی این مکان در پارک Chatuchak بانکوک تزریق شد. نتیجه چیزی جز شگفتی نیست. در این موزه بچه‌ها می‌توانند فعالیت‌های تفریحی و آموزشی انجام دهند، کارهایی که آن‌ها را تمام روز مشغول نگه می‌دارد.

Safari World بانکوک

Safari World بانکوک، باغ وحشی برای آن‌هایی است که باغ‌وحش‌ها را دوست ندارند. البته مانند همه پارک‌های حیوانات، Safari World بانکوک نیز خوبی‌ها و بدی‌های خود را دارد؛ ولی نکته مثبت این است که در این باغ وحش، حیوانات فضای بسیار زیادی برای چرخیدن و حرکت کردن دارند. Safari World بانکوک در سال 1988 افتتاح شده و به دو قسمت تقسیم می‌شود: یک قسمت که در آن شما می‌توانید با ماشین خودتان یا اتوبوس‌های پارک از میان 480 جریب زمین عبور کرده و حیوانات را ببینید. قسمت دوم که پارک دریایی نام دارد و بیشتر شبیه باغ‌وحش‌های سنتی است و نمایش‌ها و فروشگاه‌های هدیه پارک در آن جا قرار دارند.

Siam Ocean World در مجتمع خرید Siam Paragon بانکوک

در دنیای زیر آب سیام بانکوک، شما می‌توانید چهره به چهره موجودات خارق‌العاده اقیانوس‌ها شوید، در حالی که تنها به اندازه قطر یک شیشه با آن‌ها فاصله دارید. در میان تعداد زیادی ماهی‌های رنگارنگ و زیبا، دیدن سمورهای آسیایی پنجه کوچک، اژدهای دریایی و عروس‌های دریایی زیبا را فراموش نکنید. تفریح و اطلاعات علمی جذاب در دنیای زیر آب بانکوک، هر کسی را در تور بانکوک برای ساعت‌ها سرگرم می‌کند.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3635

به "ده تا از بهترین کارهایی که میتوانید با فرزندانتان در بانکوک انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده تا از بهترین کارهایی که میتوانید با فرزندانتان در بانکوک انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید