بهترین مکان ها در چین برای دیدن پانداها

به گزارش دور زمین، بهترین مکان برای دیدن پانداها در چین، بدون شک چنگدو، خانه اصلی این موجودات دوست داشتنی است. اگر در مدت تور چین نتوانید به چنگدو بروید در باغ‌وحش‌های دیگر شهرهای چین نیز می‌توانید پانداهای غول پیکر چین را ببینید. در ادامه بهترین مکان‌هایی که در چین می‌توانید پانداها را ببینید را برایتان لیست کرده‌ایم.

بهترین مکان ها در چین برای دیدن پانداها

1. پایگاه پاندای Dujiangyan چین

  • مکان: شهر Dujiangyan، حدود 1 ساعت و نیم (67 کیلومتر) فاصله با چنگدو
  • تعداد پانداها: حدود 20 پاندا
  • فعالیت‌ها: دیدن پانداها، بغل کردن پانداها، شرکت در برنامه نگهداری از پانداها
  • مناسب برای: کسانی که می‌خواهند در مدت تور چین خود، در مکانی نه چندان شلوغ پانداها را ببینند

مرکز حفاظت و تحقیقات پانداهای غول پیکر چین در Dujiangyan، مرکزی جدید است که در سال 2014 تاسیس شده است. این مرکز نسبت به پایگاه پاندا در Bifengxia خلوت‌تر است و گردشگران تور چین کمتری را به خود می‌بیند. بنابراین دوطلبان فرصت این را دارند که به پانداها نزدیک‌تر شوند و زمان بیشتری را با آنها بگذرانند.

2. مرکز تولید مثل پانداهای غول پیکر در چنگدو چین

  • مکان: حومه شهر چنگدو، 40 دقیقه فاصله با ماشین با دسترسی راحت
  • تعداد پانداها: حدود 50 پاندا
  • فعالیت‌ها: دیدن پانداها، تماشای فیلم‌های مرتبط به تولید مثل پانداها
  • مناسب برای: توریست‌های تور چین که زمان محدودی دارند

مرکز تحقیقات و تولید مثل پانداهای غول پیکر چین، در حومه شمالی شهر چنگدو قرار گرفته است. این مرکز برای تولید مثل پانداها به صورت کامل تجهیز شده است. در این مرکز خانه بچه پاندا، چندین محل برای نگهداری از پانداهای بالغ، مراکز سلامتی، یک موزه بزرگ مربوط به پاندا و یک لابراتور وجود دارد. هزاران درخت بامبو برای تغذیه پانداها به این مکان آورده می‌شود. هدف این پایگاه ایجاد یک محیط نزدیک به محیط طبیعی زندگی پانداها است تا پانداها به زندگی در حیات وحش عادت کنند. سپس آنها را در حیات وحش رها کنند تا به زندگی طبیعی خود ادامه دهند.

3. باغ وحش پکن

  • مکان: شهر پکن
  • فعالیت‌ها: دیدن پانداها (فقط)
  • مناسب برای: مسافرانی که در تور چین خود نمی‌توانند به چنگدو بروند

باغ وحش پکن، با داشتن بیشترین گونه‌های حیوانی، بزرگترین باغ وحش چین و یکی از بهترین باغ‌وحش‌های دنیا است. این باغ وحش اولین باغ وحشی است که در چین باز شذ. محل نگهداری پانداها در این باغ وحش از محبوب‌ترین بخشهای آن است. برای آنهایی که در مدت تور چین خود نمی‌توانند به چنگدو مسافرت کنند باغ وحش پکن مکانی خوب برای دیدن پانداها است. به یاد داشته باشید که قفس پانداها در این باغ وحش همیشه شلوغ است.

4. پارک دریایی هنگ کنگ

  • مکان: شهر هنگ کنگ

پارک آبی هنگ کنگ، یک پارک موضوعی بزرگ و یکی از چند پارک بزرگ تفریحی در هنگ کنگ است. در این مکان می‌توانید صدها گونه دریایی را ببینید. 4 پاندا نیز در این پارک وجود دارند، پاندای Jia Jia در این باغ وحش پیرترین پاندای دنیا است که در سال 2014 به 36 سالگی رسید. پانداهای Le Le و Ying Ying هدایای دولت مرکزی چین به هنگ کنگ برای جشن دهمین سالگرد بازگشت این منطقه به چین بوده‌اند.

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2817

به "بهترین مکان ها در چین برای دیدن پانداها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها در چین برای دیدن پانداها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید