خرید در دو تا از بهترین مال های بانکوک

به گزارش دور زمین، خرید کردن یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های تور تایلند است. بانکوک با داشتن تعداد زیادی بازار، مجتمع تجاری و مال معروف، مرکز خرید در این کشور به حساب می‌آید. دو مال نزدیک به هم در میدان سیام، دو تجربه کاملا متفاوت را به بازدیدکنندگانشان ارائه می‌دهند.

خرید در دو تا از بهترین مال های بانکوک

مال Siam Center بانکوک

مال Siam Center بانکوک، یک ساختمان کوچک چهار طبقه است که در دهه 1970 ساخته شده است. این مجتمع تجاری، یکی از اولین مال‌های خرید در بانکوک است و در اوایل سال 2013، بعد از بازسازی‌های قابل توجه، بازگشایی شد. با وجود تعداد زیادی سطوح تیره و نورهای روشن، این ساختمان شبیه یک استودیوی عکاسی مدرن به نظر می‌آید و با چندین مجسمه خیلی جالب توجه پر شده است. در نتیجه‌ی این بازسازی‌ها، فضایی آوانگارد و هنری به وجود آمده است.

به نظر می‌آید این مجتمع جمعیت جوانتری را نسبت به مجتمع‌های Siam Paragon و Siam Discovery که در دو طرف این مجتمع قرار گرفته‌اند به خود جذب می‌کند. در این مجتمع می‌توانید فروشگاه‌هایی مانند Victoria’s Secret، برای همیشه 21 ساله، Estee Lauder و رستوران‌هایی مانند Dairy Queen و Fuji را پیدا کنید. طبقه سوم با مغازه‌هایی که محصولات عالی طراحان تایلندی را می‌فروشند پر شده است. در این جا می‌توانید برندهای Fly Now III و Greyhound Original و Senada Theory را پیدا کنید. حتی برای خرید از این برندها هم که شده بازدید از Siam Center در تور تایلند، ارزش وقت گذاشتن را دارد.

برای رسیدن به این مجتمع می‌توانید از قطار هوایی بانکوک استفاده کرده و به ایستگاه سیام بروید. به دنبال آن خروجی باشید که Siam Center را نشان می‌دهد، چرا که این ایستگاه به مجتمع متصل شده است. مرکز سیام از 10 صبح تا 9 بعدازظهر هر روز باز است.

Siam Discovery

مال Siam Discovery بانکوک

مال Siam Discovery بانکوک متعلق به صاحبان و اداره‌کنندگان مال همسایه یعنی مرکز سیام و مگامال سیام پاراگون است. در این مال کوچک فروشگاه‌های برندهای متوسط رو به بالا مانند آدیداس، Miss Sixty، آرمانی، The North Face و Shu Umera وجود دارد. مانند تمام دیگر مال‌های خرید در تایلند، Siam Discovery هم مکان‌هایی برای فروش خوراکی و نوشیدنی دارد. از آن جمله می‌توان به استارباکس، Au Bon Pain، اوتویا و Au Bon Pain اشاره کرد. موزه مادام توسو نیز در طبقه پنجم این مال قرار دارد. سیام دیسکاوری در مقایسه با بقیه، مجتمع چندان برجسته‌ای نیست اما یک مجتمع تجاری فوق‌العاده دلپذیر بوده و از آنجا که با پیاده‌راه غیر مسطح به مرکز سیام و MBK متصل شده است، ارزش بازدید را دارد، مخصوصا زمانی که شما در تور بانکوک خود این منطقه از بانکوک هستید و البته خرید کردن را هم دوست دارید.

برای رسیدن به این مجتمع می‌توانید از قطار هوایی بانکوک استفاده کنید. در ایستگاه سیام، از خروجی  Siam Center بیرون آمده، از داخل Siam Center عبور کنید و به Siam Discovery که در همسایگیش قرار دارد بروید. گزینه دیگرتان ایستگاه استادیوم ملی است. از آنجا می‌توانید از طریق پیاده‌راه‌ها به مجتمع برسید. سیام دیسکاوری از 10 صبح تا 9 شب باز است.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3726

به "خرید در دو تا از بهترین مال های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در دو تا از بهترین مال های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید