بهترین شهرهای کانادا برای سکونت کدامند؟

به گزارش دور زمین، کیفیت زندگی در کانادا بسیار بالاست و ئ البته میزان رضایتمندی مردم از کشورشان نیز بسیار بالاست این کشور برای مهاجرین بسیار جذاب است، اما کدام شهرها برای سکونت در کانادا مناسبترند؟ این سوالا را در ادامه پاسخ خواهیم داد.

بهترین شهرهای کانادا برای سکونت کدامند؟

یکی از سوالات رایج و بسیار مهم برای هموطن عزیزان که قصد مهاجرت به کانادا یا سفر با تور کانادا را دارند، انتخاب شهری برای محل سکونت است. براساس آمارهای جدید شهرهای دارای منابع نفتی جز مرفحترین شهرهای کانادا محسوب می شوند؛ به عنوان مثال درآمد یک خانواده در شهر آلبرتا 169 هزار دلار در سال می باشد، در حالی که این میزان در برخی از شهرهای معروف کانادا همچون تورنتو در حدود 60 هزار دلار است.

هر ساله در بسیاری از کشورهای دنیا، یک رتبه بندی از بهترین شهرهای آن کشور برای زندگی کردن تهیه می شود. نشریه معتبر Money sene در تازه ترین شماره اش دست به انتشار فهرست بهترین شهرهای کانادا در دسته بندی های متفاوت زده است. یکی از بهش های این فهرست مربوط به بهترین شهرها برای زندگی در کانادا است و شاید برای شما جالب باشد که بدانید در این لیست نام دو شهر معروف ونکوور و تورنتو حتی در بین 30 رتبه نخست هم نیامده است.

در این فهرست از بین 219 کشور دنیا شهر ونکوور در جایگاه 44 و تورنتو در رده 43 قرار گرفته است و شهر مونترال کانادا در این بین در رتبه 161 قرار گرفته است. گفتنی است از بین موارد بررسی شده در این فهرست باید به مواردی چون شرایط اقتصادی شهر و شیوه زندگی خانواده های کانادایی اشاره کرد که بسیار هم مورد توجه هستند.

از عوامل دیگر و فاکتورهایی که در این بررسی مورد توجه قرار گرفته است باید به میزان بیکاری، هزینه مسکن، دسترسی به مراکز درمانی، میزان جرائم، مالیات و… اشاره کرد. بد نیست بدانید که در این رتبه بندی حتی مدل اتومبیل های هر شهر و دیگر شاخص های مورد توجه آن نیز به طور مختصر اعلام می شود. بدون شک جاذبه های گردشگری کانادا نیز در انتخاب شهرهای آن توسط مردم سایر کشورها برای زندگی اهمیت ویژه ای دارد.

در این فهرست ایالت های بریتیش کلمبیا و وست ونکوور در رده هفتم و نورث ونکوور در رده هشتم قرار دارند و بجز شهر سن آلبرت در آلبرتا، باقی جایگاه های اول تا دهم در اختیار شهرهایی از دو ایالت انتاریو و کبک می باشد.

در این فهرست رده نخست هم به پایتخت کانادا، اتاوا در ایالت انتاریو تعلق دارد. اتاوا تنها شهر بزرگ و معروف در بین رتبه های اولیه این فهرست می باشد.

اکنون 10 شهر برتر در این فهرست را به اختصار برای شما معرفی می کنیم:

  • اتاوا، انتاریو
  • برلینگتون، انتاریو
  • اوک‌ویل، انتاریو
  • سنت آلبرت، آلبرتا
  • بوشرویل، کبک
  • بلنویل، کبک
  • وست ونکوور، بریتیش کلمبیا
  • نورث ونکوور (دیستریکت)، بریتیش کلمبیا
  • لوی، کبک
  • واترلو، انتاریو
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 463

به "بهترین شهرهای کانادا برای سکونت کدامند؟" امتیاز دهید

14 کاربر به "بهترین شهرهای کانادا برای سکونت کدامند؟" امتیاز داده اند | 4.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای کانادا برای سکونت کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید