بهترین سوغاتی های بانکوک

به گزارش دور زمین، خرید سوغاتی از ضروریات سفر گردشگران ایرانی است که فرقی هم نمی‌کند که به کدام کشور سفر کنند. بانکوک هم شهری است که امروزه برای ایرانیان، به یکی از مقاصد برتر گردشگری تبدیل شده است.

بهترین سوغاتی های بانکوک

کیف دست دوز تایلندی

در تور تایلند با حجم بزرگی از کیف‌های دست‌دوز در سراسر شهر مواجه خواهید شد. از کوله‌پشتی تا کیف زنانه را می‌توانید میان این کیف‌های دست‌دوز زیبا پیدا کنید. شما حتی می‌توانید کیف‌های طراحی‌شده‌ی بسیار زیبا پیدا کنید اما باید مطمئن شوید که اصل می‌باشند. چون کیف‌های تقلبی ارزان‌قیمت هم در تور تایلند کم نیست.

لوازم دکوری تایلندی

حتی کسانی هم که به دکوراسیون منزل اهمیت چندانی نمی‌دهند، شیفته‌ی اشیا دکوری منزل بانکوک می‌شوند. شما به چشم تیزبینی نیاز ندارید که بفهمید بانکوک بهترین مکان برای پیدا کردن لوازم دکوری خانه است. در جای‌جای این شهر می‌توانید مغازه‌هایی را پیدا کنید که لوازم دکوری به فروش می‌رسانند.

صابون تایلندی

صابون‌های خوشبوی تایلندی و محصولات مربوط به استحمام، یکی از سوغاتی‌های شهر بانکوک است. این محصولات در رایحه‌های مختلف مانند نارگیل و انواع میوه عرضه می‌شوند. قیمت هر کدام از این صابون‌ها حدود یک دلار است، پس مراقب باشید در تور بانکوک گران خریداری نکنید.

ابریشم تایلندی

در اصل جیم تامپسون ابریشم تایلندی را به شهرت رساند و میراث او یا ابریشم، به همین دلیل به تایلند نسبت داده شده است. شما می‌توانید این ابریشم نرم و زیبای تایلندی را تقریبا در تمام فروشگاه‌های بانکوک پیدا کنید و توجه کنید که به ازای هر متر آن، بیشتر از 6 دلار پرداخت نکنید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3975

به "بهترین سوغاتی های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سوغاتی های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید