برترین رستوران های متل قو کدامند؟

به گزارش دور زمین، چالوس را که رد کنید و از نمک آبرود که بگذرید به متل قو می رسید. سلمانشهر که به متل قو هم معروف است در استان مازندران، جزو توریستی ترین جاهاست. و اگر روزهای تعطیل گذرتان به آنجا افتاده باشد می بینید که جای سوزن انداختن نیست. هم به دریا نزدیک است، هم مجتمع تجاری دارد. و هم به قول معروف محل دور دور جوان ترهاست. این شهر رستوران های زیادی هم دارد و ما هم در اینجا درباره رستوران های متل قو نوشته ایم.

برترین رستوران های متل قو کدامند؟

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

  • رستوران فرزین
  • رستوران ملورین
  • کته کبابی محمدی
  • فست فود دانانو

رستوران فرزین

آدم در شمال دلش می خواهد تا می تواند کباب ترش و ماهی و میرزا قاسمی بخورد و اگر خوشمزه و خوب باشند که چه بهتر. رستوران فرزین از این موضوع سربلند بیرون آمده، در سایت های مختلف امتیازش بالاست و برنده سه دوره تندیس رستوران محبوب کشوری هم شده. این رستوران در فضایی نیمه باز رو به دریا قرار گرفته، غذایتان را می خورید و دریا هم همان روبه روست و چی از این بهتر.

منوی رستوران فرزین متنوع است و چه شما غذاهای شمالی دوست داشته باشید، چه غذاهای ایتالیایی و فست فود به مراد دلتان می رسید. اما این رستوران بیش از همه به غذاهای ایرانی و پلوهایش معروف است. شیشلیک، میرزاقاسمی، سورکباب، اناردون و ماهی اوزون برون این رستوران امتحان خودشان را پس داده اند. دوغ محلی اینجا را هم باید حتما امتحان کرد، فقط اینکه در روزهای شلوغ باید در صف بایستید و قیمت غذاها هم چندان مقرون به صرفه نیست.

آدرس: مازندران، متل قو

غار دانیال مازندران، یکی از جاهای دیدنی متل قو

رستوران ملورین

اگر دلتان بخواهد در باغی باصفا غذا بخورید که جوی آبی هم از کنار آلاچیق هایش می گذرد رستوران ملورین می تواند انتخابتان باشد. این رستوران هم غذاهای ایرانی دارد و هم ایتالیایی و توی سایتش هم نوشته شده: تجربه ای از گیلان تا میلان.

آنهایی که تجربه غذا خوردن در آن را داشته اند می گویند به شلوغی رستوران فرزین هم نیست. ولی مثل برخی از رستوران ها این رستوران هم ممکن است کیفیتش بالا و پایین گردد، یکبار بروید و غذا باب طبع نباشد و بار دیگر از همه چیز خوشتان بیاید. اما چه غذاهایی در این رستوران باید خورد؟ کته کباب، میرزاقاسمی، کباب ترش و غوره بادمجان و خورشت ناردون می تواند انتخابتان باشد.

آدرس: متل قو، کلارآباد، ابتدای بلوار شهید بهشتی

کته کبابی محمدی

کته کبابی در شمال ایران یکی از محبوب ترین هاست. غذایی ساده و مقرون به صرفه و خودمانی که وقتی هوس خوردنش را کردی می توانی در فرعی ترین خیابان ها هم پیدایش کنی. کته کبابی محمدی هم در محله ای از محله های منطقه کلارآباد جزو قدیمی ها در این حوزه است.

منوی کته کبابی محمدی محدود است. کته کباب به اضافه کباب ترش، چنجه، جوجه یا کباب کوبیده که در مغازه ای ساده سرو می گردد. قیمت هایش تقریبا مناسب است ولی فضای نشستنش محدود.

آدرس: روبروی متل قو، جنب بانک ملی، روبه روی بانک ملت

فست فود دانانو

اگر از خوردن غذاهای برنجی و کباب خسته شدید و خواستید در همان محدوده متل قو فست فود بخورید، فست فود دانانو طبق نظر کاربران در سایت های مختلف جزو رستوران های خوب متل قوست. شما بسته به انتخابتان هم می توانید در فضای باز بنشینید یا در فضای داخلی. از غذاهایی که امتحانشان را در اینجا پس داده اند: برگر، پیتزا پپرونی و گارنی و چیزبرگر و سالاد سزار است.

آدرس: نرسیده به برج های بزرگ زاده، نبش دهکده شیرین

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5794

به "برترین رستوران های متل قو کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های متل قو کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید