بهترین رستوران های بانکوک

به گزارش دور زمین، رستوران های بانکوک، یکی از مکان‌هایی است که در طول سفر خود با تور تایلند به سراغ آن خواهید رفت. در این مقاله شما را با بهترین رستوران‌های بین‌المللی و ایرانی بانکوک آشنا خواهیم کرد. بانکوک شهری با جاذبه‌های فراوان است که توانسته گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند. رستوران‌ها با غذاهای عالی که به مسافران تور بانکوک ارائه می‌دهند، باعث این محبوبیت شده‌اند.

بهترین رستوران های بانکوک

رستوران مایا (Maya Restaurant) بانکوک

رستوران مایا، با مناظری دوست داشتنی و جذاب یک غذای عالی را در تور بانکوک در اختیار شما می‌گذارد. محیط دوست داشتنی اش درست در پشت بام هتل هالیدی این بانکوک سوخومویت قرار دارد و با سخاوت غذاهای خوشمزه هندی را در اختیار شما قرار خواهد داد. با توجه به محیط مجلل و کیفیت غذا، می توان گفت قیمت مناسبی را برای غذاها پرداخت نمایید.

کافه رستوران رین تری (The Rain Tree Cafe) بانکوک

رین تری، کافه رستورانی با فضای داخلی جذاب و مدرن می‌باشد که به قشنگی از نور طبیعی در طراحی داخلی خود استفاده کرده است. در این رستوران انواعی از گزینه های غذای حلال زیادی را دارید. غذاهای دریایی، هندی، ژاپنی و بین المللی از انواع غذای این رستوران مطرح در تور بانکوک هستند. رین تری در واقع کافه رستوران هتل 5 ستاره پلازا آتنی بانکوک می‌باشد که درست در مرکز این پایتخت قرار گرفته است.

رستوران فیفث فود آونو (The Fifth Food Avenue) بانکوک

اگر سر و کار شما به مرکز خرید ام بی کی (MBK) افتاد، صرف غذا در رستوران فیفث فود آونو را در تور بانکوک به شما تو.صیه می‌کنیم. در این رستوران از غذاهای تایلندی تا بهترین غذاهای بین‌المللی وجود دارد. برخورد دوستانه کارکنان و کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی‌هایی این رستوران هستند که یکبار هم شده باید به بازدید آن‌ها بروید.

رستوران Eat Me بانکوک

این رستوران در سال 1998 تاسیس شده و یکی از بهترین رستوران‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم طع غذاهای آن را در تور بانکوک بچشید. این رستوران با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی همه روزه از ساعت 3 بعد ازظهر تا 1 صبح از مهمانان خود پذیرایی کرده و یک غذای خوشمزه را در اختیار شما قرار می‌دهد. ایت می با وجودی که یکی از بهترین رستوران‌های شهر بانکوک می‌باشد، با این حال  به دلیل وجود روند رو به رشد عملکرد مدیریت و پرسنل هیجان و تازگی خود را به طور کامل حفظ کرده است. علاوه بر پذیرایی از مشتریان برای صرف ناهار و شام در فضایی آرام بخش و راحت، وجود گالری هنری در قسمتی از این رستوران زیبایی خاصی را به این مجموعه داده است.

رستوران عثمان مسلم (Usman Muslim Restaurant) بانکوک

رستوران عثمان درست در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته و غذایی با کیفیت و تازه را در اختیار شما قرار خواهد داد. قیمت رستوران عثمان مسلم کاملا مناسب و منصفانه است و رفتار دوستانه کارکنان و مدیر رستوران به یاد شما خواهد ماند. 

رستوران Ban Khun Mae بانکوک

این رستوران اتاق‌هایی تاریک و راحت دارد و با میزهای بزرگ دایره‌ای پر شده است. یکی از رستوران‌های مناسب برای آشنایی با طعم غذاهای تایلندی هم Ban Khun Mae است. در تور تایلند و در این رستوران به ما توصیه می‌کنیم  Kung Sa oug (یک ظرف پر از میگوی نیمه خام که با سیر و فلفل طعم دار کرده‌اند) آغاز و با Pla rad Pig (ماهی Grouper سرخ شده با سس تند) به پایان ببرید.

رستوران ایرانی نور بانکوک

بهترین رستوران ایرانی که در تایلند توسط بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات به خاطر کیفیت بالای آن مورد تائید قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران‌های تور تایلند می‌باشد، رستوران نور است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی به مشتریان عرضه کرده است. این رستوران اولین رستوران ایرانی است که حساسترین نقطه تجاری بانکوک به نام پتونام (pratunam) در سال 2002 پایه‌‌گزاری شده است. این رستوان با ظرفیتی معادل 70 نفر، بهترین غذاهای ایرانی را برای سرو دارد. 

رستوران پردیس بانکوک

رستوران پردیس یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی شهر بانکوک برای تجربه واقعی یک غذای عالی ایرانی است. این رستوران دو شعبه در شهرهای پاتایا و بانکوک دارد.  پردیس با مدیریت ایرانی خود و با انواع غذاهای ایرانی و در محیطی آرام و خانوادگی، یک غذای عالی را در اختیار گردشگران تور تایلند قرار می‌دهد.

Vientiane Kitchen بانکوک

این رستوران غذاهایی با کیفیت بسیار بالای در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. بهترین ویژگی این رستوران کنترل ادویه‌ها توسط آشپز است که اگر اعلام کنید که گردشگر هستید و به طعم های تند آنها عادت ندارید، غذا را با ادویه کمتر به شما ارائه می‌دهند. در این رستوران ضمن سرو غذا می‌توانید از موزیک محلی تایلندی نیز لذت ببرید.

رستوران Basil بانکوک

این رستوران جدید با دکور زیبا در هتل شرایتون ( Sheraton Grande Sukhumvit Hotel) واقع شده است . اگر می خواهید از محیطی دلچسب زیبا و آرام بخش هتل استفاده کنید و عصر دل انگیزی داشته باشید یا یک غذای تجاری و کاری با همکاران یا شرکای خود میل کنید.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2693

به "بهترین رستوران های بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین رستوران های بانکوک" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید