بهترین جاذبه های گردشگری بانکوک

به گزارش دور زمین، بانکوک یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است و یکی از بهترین شهرهایی است که محبوبیت بسیاری در بین گردشگران ایرانی دارد.

بهترین جاذبه های گردشگری بانکوک

بازدید از گراند پالاس و وات پراکائو در تور تایلند

گراند پالاس و وات پراکائو واقع در بخش کهن شهر گراند پالاس (کاخ‌های پادشاهی)، مشهورترین نشان اختصاصی شهر بانکوک است. این بنا در سال 1782 ساخته شده و به مدت 150 سال قصر تایکینگ بوده. در اینجا چندین ساختمان قابل توجه هستند که درون مجموعه گراند پالاس وجود دارند. مهم‌ترین آن‌ها وات پراکائو است که به معنی معبد بودای زمردین می‌باشد. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که برای هر سلیقه‌ای جالب و لذت بخش هستند.

بازدید از بازار شناور در تور تایلند

بازار شناور مکانی است که در آن محصولات‌، اغلب میوه‌ها، سبزیجات و غذاهای پخته‌شده تایلندی روی قایق فروخته می‌شوند. مشهور‌ترین بازار شناور، بازار domnoen saduak است که در راچا بوری‌، نزدیک به بانکوک واقع است. شما کانال‌های باریک بازار را با هدایت قایق تور، گشت می‌زنید. با این که بازار از توریست‌ها پرشده، اما جو آنجا بسیار عالی است. کل بازدید‌، شروع شده از بانکوک تا بازار و برگشتن از آن، تقریبا نصف روز زمان می‌برد.

بازدید از رود چائو فرایا در تور تایلند

رود چائو فرایا از داخل بانکوک می‌گذرد و در نهایت به خلیج تایلند می‌ریزد. این رود مهم‌ترین خصیصه تور بانکوک است و بازدید کردن از شهر از روی این رود سوار بر قایق تجربه بسیار دلچسبی است که می‌تواند به شما کمک کند دید بهتری از شهر بانکوک داشته باشید. از یک سو آسمان‌خراش‌های بزرگ در امتداد رودخانه و از سوی دیگر خانه‌های شناور چوبی برخی بومی‌ها در کنار کانال های کوچک.

خرید از مرکز خرید mbk در تور تایلند

بانکوک یکی از شناخته شده‌ترین مکان‌ها برای خرید است و mbk یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آن! Mbk دارای 8 فروشگاه و حدود 2000 مغازه و رستوران و تقریبا 100 هزار بازدیدکننده در روز است. فروشگاه‌های این مرکز خرید هم محصولات معتبر و هم نامعتبر می‌فروشند‌، پس ابتدا اطمینان حاصل کنید محصولی را که بالای آن پول می‌دهید، دریافت می‌کنید.

بازدید از خانه جیم تامسون در تور تایلند

جیم تامسون (jim thompson) یک تاجر آمریکایی، مالک یک شرکت ابریشم بود و به عنوان یک سرگرمی، مجموعه ای بزرگ از هنر آسیای جنوب شرقی داشت. امروزه خانه جیم تامسون به همراه کلکسیون قابل توجهی، یک موزه شناخته می‌شود و یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در تایلند است. بازدید درون خانه توسط تور به همراه راهنما انجام می‌گیرد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3920

به "بهترین جاذبه های گردشگری بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های گردشگری بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید