بهترین جاذبه های چیانگ مای

به گزارش دور زمین، چیانگ مای یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است. این شهر با پیشینه تاریخی غنی به عنوان مرکز فرهنگی، گردشگری و اقتصادی منطقه شناخته شده است و جاذبه‌های فراوانی بای بازدید دارد.

بهترین جاذبه های چیانگ مای

معبد سوآن داک (Wat Suan Dok)

معبد سوآن داک یکی از زیباترین معابد شهر چیانگ مای می‌باشد. این معبد بسیار قدیمی است و معماری خاص خود را داشته و دسترسی به آن نیز آسان می‌باشد. سوآن داک در خیابان سوتپ و در نزدیکی دیوارهای باستانی شهر چیانگ مای قرار گرفته است.

معبد پهارا سینگ (Wat Phra Singh)

معبد پهارا سینگ نیز یکی از معابد پربازدید شهر چیانگ مای است. این معبد در بخش قدیمی شهر چیانگ مای و در نزدیکی دیوارهای باستانی قرار دارد. معماری ساختمان این معبد مشابه ساختمان های مناطق شمال تایلند است. علاوه بر مجسمه ها، معماری و سبک ساختمان معبد پهارا سینگ، کاهنان بودایی آن و نحوه عبادت کردنشان به صورت آواز نیز از دیگر دلایل جذب گردشگر تور تایلند هستند. 

معبد Phrathat Doi Suthep

معبد دوای سوتهپ یکی از زیباترین و مهم ترین معابد بودایی در شهر چیانگ مای و کشور تایلند است. این معبد روی تپه دوای سوتهِپ در شمال غربی چیانگ مای قرار گرفته است. با ورود به این معبد، کاهنان بودایی زیادی را می توان در داخل و محوطه ساختمان دید. طرز لباس پوشیدن و رفتار این کاهنان نیز جالب توجه است. این معبد مناره طلایی، درها و دیوارهای زیبایی دارد. قدمت آن به سال 1383 میلادی بر می گردد و از آنجا که روی تپه واقع شده است، می توان شهر چیانگ مای را از بالا دید و از مناظر طبیعی لذت ببرید.

معبد Wat Buakkhrok Luang

معبد «بوکراک لوانگ» یکی از قدیمی ترین معابد چیانگ مای است. یکی از جاذبه این معبد که بسیار چشمگیر و زیباست، استفاده از چوب ساج در طراحی ساختمان آن است. از آنجا که این معبد محل عبادت بودایی هاست، کاهنان بودایی بسیاری در آن جا برای گردشگران تور تایلند وجود دارند.

انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 47

به "بهترین جاذبه های چیانگ مای" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین جاذبه های چیانگ مای" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید