برترین انیمیشن سال به کمپانی سونی رسید

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی با معرفی برندگان جوایز آنی 2022 کمپانی سونی توانست عنوان برترین انیمیشن سال را از آن خود کند و دیزنی را عقب براند.

برترین انیمیشن سال به کمپانی سونی رسید

نتفلیکس برنده بزرگ چهل ونهمین جوایز آنی بود که توانست 20 جایزه از 31 جایزه اصلی رقابتی را به خود اختصاص دهد.

در مراسم اهدای جوایز که به طور مجازی برگزار گردید فیلم میچل ها و مقابل ماشین ها به عنوان برترین فیلم انیمیشن شناخته شد و روی هم رفته با 8 پیروزی در صدر بخش سینمایی نهاده شد. در بخش تلویزیونی هم آرکِین با 9 جایزه از جمله جایزه برترین برنامه تلویزیونی در بخش مخاطبان عام در صدر نهاده شد.

فیلم مستند انیمیشن فرار کن محصول نئون ساخته یوناس پوهر راسموسن هم پیروز به کسب جایزه برترین فیلم مستقل شد.

میچل ها مقابل ماشین ها که ساخته سونی پیکچرز انیمیشن است، علاوه بر کسب جایزه اصلی بعلاوه توانست در بخش های نویسندگی، جلوه های ویژه، طراحی شخصیت، طراحی صحنه، صداپیشگی و تدوین برنده گردد. پیروزی در بزرگ ترین جشنواره انیمیشن دنیا می تواند به این فیلم شانس بیشتری در جوایز اسکار بدهد که رای گیری نهایی اش از پنج شنبه شروع می گردد.

دیگر پیروزی های آرکین که انیمیشنی محصول رایت گیمز سازنده بازی محبوب لیگ آف لجندز است هم در بخش های کارگردانی، جلوه های ویژه، انیمیشن شخصیت ها، طراحی شخصیت ها، طراحی صحنه، استوری بوردینگ، صداپیشگی و نویسندگی بودند.

دیگر پروژه هایی که چند جایزه بردند شامل افسون یا انکانتو و مایا و سه نفر می شدند. انکانتو توانست جوایزی در رشته های انیمیشن شخصیت، استوری بوردینگ و موسیقی را از آن خود کند و مایا و سه نفر که یک مجموعه انیمیشن ساخته خورخه گوتیرز است، به عنوان برترین برنامه تلویزیونی برای بچه ها شناخته شد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4909

به "برترین انیمیشن سال به کمپانی سونی رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین انیمیشن سال به کمپانی سونی رسید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "برترین انیمیشن سال به کمپانی سونی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید