برگزاری اولین رویداد تخصصی نمایشگاهی خدمات کسب و کار در رینوتکس 2023

به گزارش دور زمین، مدیر روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی با بیان اینکه برگزاری اولین رویداد تخصصی نمایشگاهی خدمات کسب و کار به وسیله وزارت صمت به تمامی استان ها ابلاغ شده است، گفت: این رویداد در جهت ارائه خدمت رسانی بهتر و سریع تر به صاحبان کسب و کار در نمایشگاه رینوتکس 2023 برگزار شده است.

برگزاری اولین رویداد تخصصی نمایشگاهی خدمات کسب و کار در رینوتکس 2023

مجتبی کرمانی زاده در گفت و گو با شنبه مگ، با بیان اینکه برگزاری این رویداد، اقدام بسیار خوبی در جوار برگزاری نمایشگاه رینوتکس است، گفت: کسب و کارهای مرتبط با فناوری به ویژه در پارک های علم و فناوری شاید با روال اداری و عمومی توسعه کسب وکار خود آشنا نباشند برهمین اساس غرفه ای در قالب یک نمایشگاه راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه حدود 12 ارگان دولتی در این غرفه مستقر شده اند، ادامه داد: این رویداد با همکاری اداره کل صمت، شرکت شهرک های صنعتی، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، نظام مهندسی و غیره برگزار شده است تا هدایت های لازم را برای توسعه و آغاز کسب و کار ارائه دهند.

وی با بیان اینکه افراد می توانند با حضور در این غرفه و با یاری گیری از ارگان های حاضر در آن، اطلاعات لازم را کسب نموده و محصولات خود را به فراوری انبوه برسانند، گفت: اگر علاقمندی در داخل نمایشگاه رینوتکس حضور دارد می تواند به غرفه رویداد تخصصی نمایشگاهی خدمات کسب و کارمراجعه کند، در این غرفه آماده جوابگوی سوالات عزیزان هستیم.

مدیر روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی تاکید نمود: سعی می کنیم با حضور در این نمایشگاه مسیر دانش بنیان بودن، فراوری انبوه و صنعتی شدن را برای کسب و کارها تسهیل کنیم.

وی با اشاره به استقبال شرکت های بزرگ از رویداد تخصصی نمایشگاهی خدمات کسب و کار، تشریح کرد: سعی کردیم مسیرهای دانش بنیان شدن را حتی در اختیارشرکت های بزرگ قرار دهیم.

کرمانی زاده با اشاره به استقبال دانش آموزان مشتاق دارای طرح و ایده از رویداد تخصصی نمایشگاهی خدمات کسب و کار، گفت: دانش آموزان زیادی نیز به غرفه مراجعه کردند تا نحوه تجاری سازی ایده های خود را آموزش ببینند.

وی با بیان اینکه در کنار بازدید مراجعه کنندگان از غرفه، کارشناسان ما نیز به طور میدانی از نمایشگاه بازدید کردند، گفت: کارشناسان نیز با غرفه داران رینوتکس در خصوص مسائل مربوط به صادرات حتی کارت بازرگانی صحبت کردند و اطلاعات مورد احتیاج را در اختیار این عزیزان قرار دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی با اشاره به ارائه چهار نوع خدمت در رویداد تخصصی نمایشگاهی خدمات کسب و کار، تشریح کرد: ارائه تسهیل و تامین مالی کسب و کارها، امور زیربنائی، صدور مجوزها و آموزش و پژوهش از جمله چهار محور رویداد تخصصی نمایشگاهی خدمات کسب و کاراست.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 15 آذر 1402 بروزرسانی: 15 آذر 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 6010

به "برگزاری اولین رویداد تخصصی نمایشگاهی خدمات کسب و کار در رینوتکس 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین رویداد تخصصی نمایشگاهی خدمات کسب و کار در رینوتکس 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید