برنامه سفر یک روزه برای شانگهای

به گزارش دور زمین، این مطلب آماده شده است تا شما را راهنمایی کند که در تور چین، یک سفر یک روزه در شانگهای داشته باشید. اگر در مسیر سفرتان به چین، در شانگهای مدت کوتاهی بودید می‌توانید تجربه‌ای عالی از  این شهر زیبا داشته باشید. شانگهای یکی از مهمترین فرودگاه‌های چین را در اختیار دارد. فرودگاه بین‌المللی Pudong، شانگهای را به یکی از اصلی‌ترین نقاط ورود به چین و خروج از این کشور تبدیل کرده است. مسافرانی که به شانگهای می‌رسند ممکن است مجبور باشند یک نیم روز یا تمام روز را قبل از پرواز بعدیشان در این شهر بمانند. برای آن‌ها یک برنامه سفر برای بازدید از جاذبه‌های این شهر در یک زمان کوتاه، آماده کرده‌ایم.

برنامه سفر یک روزه برای شانگهای

فاصله مرکز شهر شانگهای و فرودگاه این شهر حدود یک ساعت است، که به این معنی است که برای این بازدید کوتاه شما حداقل به شش ساعت زمان نیاز دارید تا یک جاذبه اصلی این شهر را دیده و برگردید تا به پرواز بعدیتان برسید.

برنامه سفر پیشنهادی برای نیم روز یا یک روز در شانگهای

شما می‌توانید وسایل خود را به دفترهای امانت چمدان‌های فرودگاه بسپارید. در فرودگاه Pudong شش دفتر امانت چمدان وجود دارد. در ساختمان ترمینال شماره یک، بین گیت 4 و 6 و بین گیت 10 و 11 در سالن خروجی و بین گیت‌های 6 و 7 در سالن ورودی این دفاتر وجود دارند. در ساختمان ترمینال شماره 2 این دفاتر نزدیک کانتر خدمات A و کانتر خدمات M در سالن خروجی و نزدیک خروجی ورودی‌های بین‌المللی قرار دارند. ما پیشنهاد می‌کنیم که چمدان‌های خود را در ترمینال باقی بگذارید. قیمت به امانت گذاشتن چمدان‌های بزرگ 50 یوان است. برای چمدان‌های کوچک ممکن است ارزان‌تر باشد.

برنامه سفر پیشنهادیمان برای یک سفر 12 و نیم ساعته در شانگهای در تور چین، شامل بازدید از برج مروارید شرقی، جاده Nanjing، منطقه Bund و باغ Yu و در نهایت برگشت به فرودگاه است. دیدن تمام این چهار جاذبه شانگهای ممکن است خیلی زیاد باشد. شما می‌توانید از میان این‌ها، آن‌هایی را که مورد علاقه‌تان هستند را انتخاب کنید (بسته به زمانی که در اختیار دارید).

اولین 1.5 ساعت: پیاده شدن شما از هواپیما حدود 30 دقیقه طول می‌کشد. بعد از آن یک 30 دقیقه دیگر نیز نیاز دارید تا وسایل خود را تحویل گرفته و آنها را به دفاتر امانت چمدان بسپارید. بعد از آن پیاده به سمت ایستگاه مترو فرودگاه Pudong بروید. خط 2 مترو شانگهای را سوار شده و تا ایستگاه Lujiazui بروید. این سفر حدود 25 دقیقه طول می‌کشد. ایستگاه Lujiazui حدود 400 متر از برج مروارید شرقی فاصله دارد. مترو شانگهای بهترین راه برای رسیدن به شهر در مدت تور چین است، چرا که شما را از ترافیک روی سطح زمین نجات می‌دهد.

بازدید از برج مروارید شرقی (حدود 2 ساعت): اگر می‌خواهید در تور چین یک منظره عالی از ارتفاع بالا، از شانگهای ببینید و یک غذای خوشمزه در برج تلویزیونی مروارید شرقی بخورید حدودا به 3 ساعت زمان احتیاج دارید. در این برج یک رستوران گردان وجود دارد. در حال حاضر برج شانگهای و دیگر برج‌های اطراف نیز امکان تماشای منظره از ارتفاع بالا را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

خرید و خوردن یک وعده خوشمزه در جاده Nanjing (حداقل 2 ساعت): به ایستگاه مترو Lujiazui برگشته و خط 2 را به سمت ایستگاه میدان مردم سوار شود. از ایستگاه بیرون آمده و در طول جاده Nanjing به سمت شرق پیاده‌روی کنید. این خیابان، خیابان شماره یک خرید و خوردن در شانگهای است. حدود 20 دقیقه برای پیاده‌روی در خیابان Nanjing یک کیلومتری کافی است.

بازدید از Bund در شانگهای (حدود 2 ساعت): در انتهای جاده Nanjing اسکله Bund قرار دارد. مناظر شبانه Bund فوق‌العاده زیبا هستند. در این منطقه تعداد زیادی رستوران و کافه نیز وجود دارد.

بازدید از باغ Yu Yuan (حداقل 3 ساعت): در طول باند به سمت جنوب که پیاده‌روی کنید، به باغ Yu می‌رسید که در یک کیلومتری جاده Nanjing قرار دارد. ورودی این باغ در خیابان Anmen قرار دارد. هزینه ورودی این جاذبه گردشگری 40 یوان است. شما می‌توانید از غذاهای خیابانی شانگهای در خیابان همجوار این باغ لذت ببرید.

برگشت به فرودگاه (حدود 2 ساعت): چهار ساعت قبل از پرواز بعدیتان باید به سمت فرودگاه حرکت کنید. خط شماره 10 مترو شانگهای را در ایستگاه Yuyuan سوار شده و در ایستگاه جاده Nanjing شرقی پیاده شوید. خط خود را عوض کرده و به خط 2 رفته و به فرودگاه بین‌المللی Pudong بروید. برای کوتاه‌تر شدن سفرتان بین فرودگاه و مرکز شهر و برای تجربه سریعترین قطار دنیا، می‌توانید از قطارهای Maglev استفاده کنید. قطارهای Maglev بین فرودگاه و ایستگاه خیابان Longyang در خط 2 جابه‌جا می‌شوند.

اگر با کودک به تور چین و شانگهای رفته‌اید، بازدید از آکواریوم شانگهای تجربه‌ای لذت‌بخش و در عین حال راحت برایتان خواهد بود. قیمت ورودی این آکواریم 140 یوان برای هر نفر است. این آکواریوم در نزدیک برج مروارید شرقی قرار دارد.

اقامتگاه‌ها در شانگهای در تور چین

پیدا کردن یک هتل خوب در هر کجای شانگهای کار ساده‌ای است. هتل‌هایی که در مناطق تجاری و نزدیک جاذبه‌ها قرار دارند گرانتر هستند. منطقه‌های Huangpu، جینگ‌آن، نانشی و هونگ‌کو مناطق تجاری قدیمی شانگهای هستند. Pudong و Changning و Xuhui نیز مناطق جدید تجاری شهر هستند. ماندن در این مناطق در مدت تور چین می‌تواند سفر شما را روان‌تر و بهتر کند.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3674

به "برنامه سفر یک روزه برای شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر یک روزه برای شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید