بازدید از برترین پارک های آبی پکن در تور چین

به گزارش دور زمین، شاید عادت کردن به گرمای تابستان‌های پکن کمی زمان ببرد. اگر عاشق شنا کردن هستید یا این که با بچه‌ها به تور چین رفتید، گذراندن یک روز کامل یا یک نیم روز در یک پارک آبی، گاهی تنها گزینه شما برای خلاصی از گرمای روز است. در ادامه با 6 تا از بهترین پارک‌های آبی پکن آشنا شوید.

بازدید از برترین پارک های آبی پکن در تور چین

رفتن به پارک آبی Water World در مکعب آبی در تور چین

Water World در استادیوم مکعب آبی پکن (یا مرکز ورزش‌های آبی ملی چین) قرار گرفته است. مکعب آبی در بازی‌های المپیک 2008 برای انجام مسابقات استفاده شد. گفته می‌شود این پارک آبی به برخی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تفریحی آبی در دنیا مجهز شده است، ولی چیزی که قطعیت دارد این است که این پارک پیشرفته‌ترین پارک آبی چین است. این پارک آبی 12 هزار متر مربع فضا را پوشش داده و شما می‌توانید در مدت تور چین بهترین بخش روز خود را در این پارک سپری کنید و از تعداد زیادی جاذبه تفریحی پارک شامل چندین سرسره پر سرعت که برای همه سنین هیجان‌انگیز است استفاده کنید.

این پارک آبی در دوره تعطیلات ملی چین و آخر هفته‌های تابستان‌ها، فوق‌العاده شلوغ می‌شود، بنابراین اگر در مدت تور چین خواستید به این پارک بروید روزهای وسط هفته را انتخاب کنید. لباس شنا و حوله همراه ببرید. محفظه‌های قفل‌دار برای تمام بازدیدکنندگان در دسترس است. می‌توانید همزمان با بازدید از مکعب آبی از استادیوم لانه پرنده (استادیوم ملی چین) نیز دیدن کنید و جاذبه‌های مربوط به المپیک پکن را در یک زمان ببینید.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Chaoyang، پارک المپیک پکن
  • ساعات کاری: 10 صبح تا 9 شب در تمام طول سال
  • هزینه ورودی: 200 یوان برای بزرگسالان و 160 یوان برای بچه‌ها

رفتن به پارک آبی Happy Magic Water Cube در تور چین

Happy Magic Water Cube همان مکعب آبی پکن نیست و در گوشه‌ای دیگر از پکن در منطقه Fengtai قرار گرفته است. بنابراین این دو تا را با هم اشتباه نگیرید. این پارک آبی منطقه‌ای 33 هکتاری را پوشش داده و گفته می‌شود یکی از بزرگترین پارک‌های آبی دنیا است. این پارک قادر است تا 30 هزار نفر را میزبانی کند. در این پارک 50 سرسره و 18 نوع مختلف جاذبه تفریحی آبی وجود دارد. بیشتر این جاذبه‌ها طراحی شرقی دارند که باعث شده این پارک یکی از جذاب‌ترین پارکهای آبی برای گردشگران تور چین شود.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Fengtai، شماره 11 خیابان Xiaotun Lu
  • ساعات کاری: 10 صبح تا 10 شب
  • هزینه ورودی: 200 یوان برای بزرگسالان، 160 یوان برای کودکان زیر 1.5 متر

رفتن به پارک آبی Hi Space در تور چین

Hi Space یک پارک آبی سربسته است. سقف این مجموعه جمع شدنی و دیوارهای آن شیشه‌ای است. اگر آب و هوا خوب باشد سقف مجموعه باز می‌شود. در این مجموعه می‌توانید از استخرهای شنای متنوع که برخی ماشین‌های موج ساز، کانال‌های آرام، سواحل و مناطقی مخصوص برای جوانترها دارند در مدت تور چین لذت ببرید. این پارک یک سکوی بالا رونده مخصوص درون آب دارد. بعضی بر روی این سکوی مراسم عروسی خود را برگزار کرده‌اند و گاهی در آن نمایش‌های مد برگزار می‌شود.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Changping، دهکده Zhenggezhuang
  • ساعات کاری: 9 صبح تا 10 شب
  • هزینه ورودی: 168 یوان برای بزرگسالان، 100 یوان برای کودکان با قد بین 1.2 متر تا 1.4 متر

رفتن به پارک آبی Tuanjiehu در تور چین

پارک آبی Tuanjiehu برای تابستان یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها بین گردشگران تور چین است. این پارک یک استخر موج‌دار بزرگ و پر طرفدار دارد، آب تمیز است و چندین سرسره متفاوت وجود دارد که همه می‌توانند از آن لذت ببرند. این پارک همچنین اولین ساحل مصنوعی پکن را در خود جای داده است. این ساحل مصنوعی برای آنهایی که به والیبال ساحلی علاقه دارند عالی است. این پارک در مدت تعطیلات ملی چین فوق‌العاده شلوغ می‌شود. کمدهای قفل‌دار برای تمام بازدیدکنندگان به رایگان در دسترس است.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Chaoyang، شماره 16 خیابان Tuanjiehu Nanli
  • ساعات کاری: 6.30 صبح تا 9 شب بین 28 مارس تا 31 آگوست
  • هزینه ورودی: 40 یوان برای هر نفر در روزهای عادی، 50 یوان برای آخر هفته‌ها

رفتن به پارک آبی City Seaview در منطقه تفریحی Xiedao در تور چین

پارک آبی City Seaview در منطقه تفریحی Xiedao بزرگترین تفرج‌گاه ساحلی ساخته شده توسط انسان است که 60 هزار متر مربع مساحت دارد و به راستی بیش از تنها یک پارک آبی است. این تفرجگاه، ساحلی گرمسیری دارد که با موج‌ها، شن، درختان نارگیل و چترهای ساحلی تکمیل می‌شود. این ساحل قطب فعالیت‌های ورزشی است. شما در تور چین در این پارک می‌توانید موج سواری کنید، آفتاب بگیرید، والیبال بازی کنید و از مناطق اطراف لذت ببرید.

این پارک یک حوضچه ماهی دارد؛ در این حوضچه بچه‌ها و بزرگترها می‌توانند ماهی بگیرند. شما می‌توانید در این پارک یک کابین اجاره کنید، اگر می‌خواهید کمی زمان بیشتری را در این مکان بمانید و از گرمای پکن فرار کنید و آن قدر هم وقت ندارید که به سواحل چین بروید.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Chaoyang، شماره 1 خیابان Xiedao
  • ساعات کاری: 9 صبح تا 8 شب بین 27 می تا 4 سپتامبر
  • هزینه ورودی: 60 یوان برای هر نفر (فعالیت‌های داخل مجموعه هزینه جداگانه دارند، برای مثال بانجی جامپینگ 30 یوان، 20 یوان برای بالا رفتن از صخره‌ها، 10 یوان برای استخر ماساژ آب گرم)

رفتن به پارک آبی Water World در پارک Qingnianhu در تور چین

پارک آبی Water World در پارک Qingnianhu یک بهشت 1.5 هکتاری روباز است. این مجموعه دارای سرسره‌های متنوع در اندازه‌ها و با ارتفاع‌های متفاوت است که شامل سرسره‌های مخصوص بچه‌ها و دیگر تفریحات برای کودکان نیز می‌شود. استخرها تا دیر وقت باز هستند و در بعد از ظهرها چراغانی می‌شوند. با این که این پارک نسبت به دیگر پارک‌ها کوچکتر است با این حال عموما کمتر شلوغ است و ارزان‌تر است. این مکان برای این که در مدت تور چین زمانی را در فضایی خنک در تابستان‌های پکن سپری کنید، ولی نمی‌خواهید یک روز کامل را به یک پارک آبی اختصاص دهید عالی است.

  • آدرس: چین، پکن، منطقه Dongcheng، دروازه Andingmen
  • ساعات کاری: 9 صبح تا 9 شب بین 1 ژوئن تا 1 سپتامبر
  • هزینه ورودی: 30 یوان برای بزرگسالان 20 یوان برای کودکان زیر 1.3 متر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2734

به "بازدید از برترین پارک های آبی پکن در تور چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازدید از برترین پارک های آبی پکن در تور چین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از برترین پارک های آبی پکن در تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید