بحران آب و مقررات سختگیرانه ویزا، دردسری برای گردشگری کیپ تاون

به گزارش دور زمین، در پی بحران آب و مقررات سختگیرانه ویزا در شهر کیپ تاون، صنعت جهانگردی این شهر با کاهش جهانگرد و مسائل متعدد روبرو شده است.

بحران آب و مقررات سختگیرانه ویزا، دردسری برای گردشگری کیپ تاون

براساس یک گزارش ، عایدی گردشگری کیپ تاون به خاطر تاثیر کمبود آب و مقررات سختگیرانه ویزا ممکن است تا یک میلیارد راند کاهش یابد. با این حال صنعت گردشگری در پی جبران این خسارت، جوان سازی و افزایش سهم خود از مسافران محلی و بین المللی است.

کیپ غربی به تعداد گردشگران این فصل از جشنواره هایش امیدوار است و خود را برای یک فصل شلوغ و پرهیاهو آماده می نماید. هرچند، اتاق بازرگانی و صنعت هشدار داده است که کاهش بار (برق) می تواند این امیدها برای افزایش گردشگری را از بین ببرد، به خصوص بعد از اینکه صنعت عمومی برق آفریقای جنوبی، در سراسر کشور اعلام خاموشی کرد.

آژانس توسعه گردشگری و تجارت استان، Wesgro، طرح های جدیدی را برای برگرداندن گردشگران به این استان شروع نموده است. این آژانس معتقد است کاهش محدودیت آب در روزهای شنبه، این پیغام را به جهان می فرستد که شهر کیپ تاون برای کسب و کار باز است. جودی لین، مدیر بازاریابی گردشگری Wesgro می گوید:

مقرارت ویزا و توان مالی جزو عوامل تاثیرگذار بر سفر هستند. در حال حاضر نمی توانیم پیش بینی کنیم که تعداد گردشگران، چه رقمی خواهد بود. هرچند با همکاری شرکت گرانت تورنتون ، روی یک گزارش جامع در خصوص تاثیر خشکسالی بر صنعت گردشگری فعالیت می کنیم. نتایج به دست آمده را طی چند ماه اول سال آینده اعلام خواهیم کرد.

او می گوید با اینکه بعضی از منطقه ها کارو (Karoo) با کمبود شدید آب روبرو هستند، اما فرایند سفرها نشان می دهد که این منطقه ها همچنان شاهد ترافیک سنگین است، زیرا در جهت سایر جاذبه های شهر قرار گرفته است.

چندین کمپین به راه افتاده است تا کیپ تاون و کیپ غربی را به فهرست سفر گردشگران برگردانند و اعتماد سرمایه گذاران را مجددا به این منطقه و کشور جلب نمایند. گردشگری در کیپ تاون باعث اشتغال بیش از 300 هزار نفر شده است و به عنوان یکی از عوامل اصلی مالی به شمار می رود. صنعت گردشگری، یک طرح احیا راه اندازی نموده که شامل کوشش جمعی همه سطوح دولت، صنعت گردشگری و ایر بی ان بی می گردد و با شروع یک کمپین جهانی درصدد تغییر شرایط فعلی هستند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5373

به "بحران آب و مقررات سختگیرانه ویزا، دردسری برای گردشگری کیپ تاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران آب و مقررات سختگیرانه ویزا، دردسری برای گردشگری کیپ تاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید