بالوتلی غایب بزرگ ایتالیا در دیدار با اسپانیا

به گزارش دور زمین، خبرنگاران: مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا به علت مصدومیت شرایط همراهی تیمش در دیدار با اسپانیا را نخواهد داشت.

بالوتلی غایب بزرگ ایتالیا در دیدار با اسپانیا

به گزارش خبرنگاران، ماریو بالوتلی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا دیدار تیم ملی کشورش مقابل اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها را به دلیل مصدومیت از دست می دهد. تیم پزشکی آتزوری مصدویت وی را تایید و مطرح نمود بعید است که مهاجم سیه چرده ایتالیا به بازی مقابل اسپانیا برسد.

بالوتلی 22 ساله در دیدار شنبه شب لاجوردی پوشان مقابل برزیل که با شکست 4 بر 2 این تیم همراه شد حضور داشت. فدراسیون فوتبال ایتالیا روز گذشته (یکشنبه) خاطرنشان کرد سوپرماریو به دلیل مصدومیت بعید است که مقابل ماتادورها به میدان برود.

چزاره پراندلی، سرمربی ایتالیا که در این مسابقات روی ماریو بالوتلی حساب ویژه ای باز نموده است بر مراحل آماده سازی جسمانی وی نظارت خواهد داشت تا مهاجم میلان را برای دیدار احتمالی فینال جام کنفدراسیون ها یا دیدار رده بندی این مسابقات که در تاریخ 30 ژوئن 2013 (9 تیر 1392) برگزار خواهد شد، آماده نمایند.

این در حالی است که ایتالیا به غیر از سوپرماریو مصدومانی همچون ایگناتزیو آباته و ریکاردو مونتولیو نیز دارد و با این شرایط کار این تیم مقابل شاگردان دل بوسکه دشوارتر خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1915

به "بالوتلی غایب بزرگ ایتالیا در دیدار با اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالوتلی غایب بزرگ ایتالیا در دیدار با اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید