باغ گرمسیری اسپایس پنانگ

به گزارش دور زمین، باغ گرمسیری اسپایس پنانگ، یکی از زیباترین جاذبه‌های تور مالزی برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و بسیار دیدنی است. این باغ گرمسیری 8 هکتاری که در تقاطع جاده ی Teluk Bahang قرار گرفته و دارای بیش از 500 گونه از گیاهان و جانوران مختلف برای بازدید است.

باغ گرمسیری اسپایس پنانگ

این طبیعت زیبا دارای سه مسیر پیاده روی مختلف است که هرکدام از آن ها یک سفر 20 تا 45 دقیقه ای می باشد و از میان آبشار ها و سازه های ساخته شده از مواد بازیافتی می گذرد. این باغ در امتداد سواحل شمال غربی پنانگ قرار گرفته و یکی از زیباترین جاذبه‌های تور مالزی به شمار می‌رود.

این باغ دارای سه مسیر پیاده روی جنگلی می باشد. هر کدام از این مسیر ها از میان بخش های مختلفی عبور می کنند و دارای گونه های گیاهی مختلفی از قبیل گیاهان آبزی و جنگلی می باشند. برای وارد شدن به این مسیر و آشنایی بیشتر با گونه های یاهی موجود در مسیر می توانید به تورهایی که دارای راهنما هستند ملحق شوید. یک مدرسه ی آشپزی مالزیایی هم به تازگی در نزدیکی این پارک افتتاح شده است که حتی برای کودکان هم جذاب است. در تور مالزی به شما توصیه می‌کنیم در کلاس‌های آشپزی این مدسه بازدید کنید.

در غذاهایی که در این مدرسه تهیه می شود معمولا از ادویجات باغ های اطراف مدرسه استفاده می شود و غذای آماده هم دراین مدرسه سرو می شود.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 396

به "باغ گرمسیری اسپایس پنانگ" امتیاز دهید

2 کاربر به "باغ گرمسیری اسپایس پنانگ" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ گرمسیری اسپایس پنانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید