بازی های انیمه ای برتر: Fairy Tail

به گزارش دور زمین، انیمه داستان جن و پری (Fairy Tail) یکی از عناوین خاص است. این انیمه از سال 2009 عرضه شده و تا الان هم ادامه دارد. از لحاظ اکشن بیشتر حالت جادویی داشته و به همین علت هواداران خاص خود را دارد. به علت اینکه مانند عناوین دیگر، دشمنان به یکدیگر مستقیماً ضربه نزده و درگیر نمی شوند. به همین علت امکان دارد که بعضی از افراد به آن علاقه نداشته باشند. با اینحال یکی از برترین انیمه ها در زمینه جادو و جادوگری، همین داستان جن و پری است. طبیعی است که از آن یک بازی به همین نام نیز بسازند.

بازی های انیمه ای برتر: Fairy Tail

بازی داستان جن و پری دارای دو بخش داستانی و آنلاین است. بخش داستانی بیشتر حالت مأموریتی دارد. به این معنا که شما باید از روی جدول، مأموریت های موجود را انجام داده و سطح خود را بالا ببرید. هدف اصلی شما این است که سطح انجمن خود را نیز بالا ببرید. با اینکار با انجمن های دیگر رقابت خواهید کرد و مورد برتر انتخاب خواهد شد. مأموریت هایی که انتخاب می کنید نیز باید در سطح شما باشد. با اینحال اگر یک مورد بسیار سخت را انتخاب کنید و پیروز شوید، جایزه خوبی دریافت خواهید کرد. در بازی 16 کرکتر از انیمه اصلی وجود دارد که از میان آن ها می توانید انتخاب کنید.

بخش چند نفره نیز حالت مبارزه ای دارد. شما کرکتر مورد علاقه خود را انتخاب نموده و به مبارزه با دشمنان می پردازید. نکته مهم اینجاست که حرکات ترکیبی زیادی در این بازی وجود داشته و اگر به آن ها ماهر شوید، مبارزه بسیار مهیجی را تجربه خواهید کرد. از لحاظ بصری نیز این بازی بسیار جالب بوده و انیمیشن های آن نیز بسیار روان است. همینطور اینکه جادو را بسیار خوب نشان داده و عملکردی بسیار جالب در این زمینه دارد. پس اگر هوادار جادو و جادوگری هستید، اصلاً بازی داستان جن و پری را از دست ندهید.

نام بازی: Fairy Tail

تهیه کننده: Koei Tecmo

سازنده: Gust

سبک: اکشن سوم شخص

پلتفرم: پلی استیشن 4، کامپیوتر، نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5664

به "بازی های انیمه ای برتر: Fairy Tail" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های انیمه ای برتر: Fairy Tail"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید